Mit ar gaber??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.090 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. januar 2015

Mother-love

Hej piger.

jeg fik pks den 13. Januar. Og alt gik super godt.

jeg har så haft meget mere ondt i den ene side end i den anden.

fik så fjernet klips i mandags. Hvor lægen siger at mit ar gaber i den ene side og derfor sætter hun nogle stykker tape på for at holde det sammen.

jeg har så fået mere ondt i den side efter klipsene er taget ud. Og jeg skiftede så det tape igår. Og arret gaber stadig. Kommer det til at vokse sammen ? 

Når jeg er i bad bliver jeg lidt dårlig når der kommer vand i arret på den side.

nogen der har prøvet noget lign? Og ved i om det vokser sammen eller skal de evt. Syes sammen igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2015

birthee

Synes da ikke et ar skal gabe - hvor meget gaber det? Hvis det stadig gaber, og du har skiftet tape, vil jeg nok lige kontakte lægen inden det bliver weekend... Tænker der må være markant øget risiko for infektion, når der er et åbent sår??? Pøj pøj og god bedring 

Anmeld

22. januar 2015

Christine

Mother-love skriver:

Hej piger.

fik så fjernet klips i mandags. Hvor lægen siger at mit ar gaber i den ene side og derfor sætter hun nogle stykker tape på for at holde det sammen.

jeg har så fået mere ondt i den side efter klipsene er taget ud. Og jeg skiftede så det tape igår. Og arret gaber stadig. Kommer det til at vokse sammen ? 

Når jeg er i bad bliver jeg lidt dårlig når der kommer vand i arret på den side.

nogen der har prøvet noget lign? Og ved i om det vokser sammen eller skal de evt. Syes sammen igen?

Jeg fik pks i oktober og oplevede præcis det samme. medmindre det er et stort gab skal det nok vokse fint sammen alligevel. Du kan.evt selv sætte noget englehud over. Det er desværre rigtigt ubehageligt at bruse såret, men det skal jo holdes rent. Særligt hvis du putter englehud på.er det vigtigt ikke at lukke noget skidt inde.

Anmeld

22. januar 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Mother-love skriver:

Hej piger.

det gjorde mit ar også.

blev først stripset hos lægen.

men dagen efter lignede det jeg havde betændelse i det og vi tog på skadestuen.

fik nogle specielle plastet som jeg skulle gå med.

der gik ca 14 dage før det var lukket.

man kan godt se efter at det er lidt anderledes men det er også det.

jeg blev også dårlig i starten når jeg var i bad og der kom vand på.

Anmeld

22. januar 2015

Mother-love

birthee skriver:

Synes da ikke et ar skal gabe - hvor meget gaber det? Hvis det stadig gaber, og du har skiftet tape, vil jeg nok lige kontakte lægen inden det bliver weekend... Tænker der må være markant øget risiko for infektion, når der er et åbent sår??? Pøj pøj og god bedring 

Ja det er også min frygt. Der var en smugle gult snask på tapen igår. Så jeg må hellere lige kontakte lægen imorgen og høre hvad hun siger

Anmeld

22. januar 2015

Mother-love

hannetheis skriver:

det gjorde mit ar også.

blev først stripset hos lægen.

men dagen efter lignede det jeg havde betændelse i det og vi tog på skadestuen.

fik nogle specielle plastet som jeg skulle gå med.

der gik ca 14 dage før det var lukket.

man kan godt se efter at det er lidt anderledes men det er også det.

jeg blev også dårlig i starten når jeg var i bad og der kom vand på.

Der var nemlig også en smugle gult snask igår på tapen så må nok hellere lige hive fat i min læge imorgentidlig. Bare for en sikkerhedsskyld. 

Anmeld

22. januar 2015

asff

Mother-love skriver:

Hej piger.

Mit år gabte også lidt i den ene side. Og det gjorde meget mere ondt der. Men det er vokset sAMMEN, da det kun var 'den ydre hud' der gabte. Og der var også lidt gul sårsnask, men det gik væk igen

Anmeld

22. januar 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Mother-love skriver:

Der var nemlig også en smugle gult snask igår på tapen så må nok hellere lige hive fat i min læge imorgentidlig. Bare for en sikkerhedsskyld. 

det var der også på mit.

fik nogle store brede plaster jeg havde på.

skadestuen sagde at jeg evt kunne bade med pladteret på. Og lige før jeg normalt vil gå ud skulle jeg tage det af og skulle året.

da det godt kan virke irriterende hvis der kommer sæbe i. Som der jo vil gøre ellers.

Anmeld

22. januar 2015

Christine

Mother-love skriver:

Ja det er også min frygt. Der var en smugle gult snask på tapen igår. Så jeg må hellere lige kontakte lægen imorgen og høre hvad hun siger

Det gule snask er højst sandsynligt sårvæske. Det skal være tykt som tykt snot for at være betændelse. Men det er selvfølgelig altid rart at få det tjekket..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.