Tv avisen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. januar 2015

loudalsgaard

Hej! Jeg leder efter en familie, hvor børnene mellem 3 og 6 år har tablets og bruger dem dagligt. 

Vi ser nemlig i dag i Tv-Avisen på, hvor udbredte tablets er, hvad de bruges til, og hvordan børnene udvikles af det. 

Jeg leder derfor efter en familie, som vi må besøge i dag.

Skriv gerne for mere info til loud@dr.dk eller ring på tlf. 31 400 600

Bedste hilsner

Louise Dalsgaard

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2015

bla89

Min søn på 3,3 har en man bruger den aldrig, det har virkelig været spild af penge

Anmeld

22. januar 2015

loudalsgaard

bla89 skriver:

Min søn på 3,3 har en man bruger den aldrig, det har virkelig været spild af penge

Okay - vi vil meget gerne i kontakt med nogen, hvor barnet bruger tabletten til daglig :-) 

Anmeld

22. januar 2015

Mumto3

SUK - ingen vil jo lade sig film og fortælle om hvor dårligt det er for deres barn at de spiller iPad dagligt, så nu for vi helt sikkert en propaganda historie om at teknologien er ÅH så god! For det er kun den side der er politisk interesse for, alle der hævde det modsatte bliver fremstillet som tvære og modarbejdende.

Anmeld

22. januar 2015

loudalsgaard

Mumto3 skriver:

SUK - ingen vil jo lade sig film og fortælle om hvor dårligt det er for deres barn at de spiller iPad dagligt, så nu for vi helt sikkert en propaganda historie om at teknologien er ÅH så god! For det er kun den side der er politisk interesse for, alle der hævde det modsatte bliver fremstillet som tvære og modarbejdende.

Det er ikke meningen med indslaget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.