Gode, store genbrugsbutikker i Midt og østjylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.508 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. januar 2015

Anonym trådstarter

Nogle der kan anbefale nogle gode genbrugsbutikker med møbler der er et besøg værd

Jeg er på jagt efter div. møbler som kan købes billigt og sættes i stand, desværre er det små genbrugsbutikker jeg kender

Så kom gerne med forslg til nogle der er et besøg værd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Nogle der kan anbefale nogle gode genbrugsbutikker med møbler der er et besøg værd

Jeg er på jagt efter div. møbler som kan købes billigt og sættes i stand, desværre er det små genbrugsbutikker jeg kender

Der er en i Herning på gågaden (modsat ende af stationen) der er rigtig stor og god. Har mest erfaring med at købe tøj der men møblerne er også pæne.

Og så er der et par små i Ikast der altså er rigtig gode. Har været meget glad for alle genbrugerne i Ikast

Anmeld

22. januar 2015

Sissel

Humanitær som ligger i Brædstrup.. Den er kæmpe stor (2 store haller) og virkelig et besøg værd!��

Anmeld

22. januar 2015

Studerendemor

Anonym skriver:

Aarhus Klunserne i Sabro og Genbrugscentralen i Viby er mine favoritter. Genbrugsbutikkerne ved Bazar Vest og Storcenter Nord kommer lige i hælene. 

Anmeld

22. januar 2015

serinasmor

http://genbrugskanderborg.dk/

Udvalget veksler som i alle andre genbrugsbutikker  

Anmeld

22. januar 2015

Frk_Louise

Anonym skriver:

I Herning ude ved siden af Lidl er der en stor med mange møbler...

Anmeld

22. januar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

I Herning er der også Maibom, men han er ved at flytte til større lokaler. Han er rigtig god at handle med.

Så ligger der også en ude ved fyrevej, ik så langt fra bowling hallen.

Der er kirkenskorshær i gågaden og en omme på gammellandevej, som har et møbellager, man ka komme ud i ved aftale. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.