Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
halløj
må jeg se jeres bryllups invitationer?
hva skriver i i dem og sådan?
står der gave ønsker og sådan?
har/havde i en toastmaster?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen?
Jeg ville kigge på Pinterest hvis jeg var dig
Jeg har ikke lige nogle billeder af vores invitation desværre.
ja vi havde toastmaster og det stod i invitationen med hans mail og mobil nr. Vi havde ikke skrevet ønsker i vores invitation, det synes jeg ikke om at gøre. Vi havde en gavekordinator og hun var også tilføjet med mail og nr. I invitationen. Vores ønskeliste var lavet fuldstændig som vores invitation - hvilket både menukort på bordene og takkekort efter også var - så der var en rød tråd hele vejen.
De var faktisk lidt ala disse.
http://bryllupsinvitationer.com/invitasjoner_luksus_to.html
de var så bare lavet af et foldet a4 - så de var højere. Vi havde fået tegnet vores eget monogram. Papiret var sådan knækket hvid med lidt struktur i. Yderstelsg var tykt papir inde i 2 stk papir der var skåret ca. 1 cm minder ind det yderste. Der var sort silkebånd om og vores lille dims var et hjerte m. Sten i stedet for den firkant på billedet. Under båndet stod der så invitation på invitationerne. Menu på menukortene og tak på takkekortne. Jeg lavede selv dem lle fik dog ren prof til at printe. Men gab et arbejde med at samle dem.
Vores så sådan ud.. Vi kørte i hvid, sort og pink, og det var både borddækning, tøj og blomster osv.
Vi havde små lapper med i invitationen til praktisk Info, ønsker osv..
TrineMine86 skriver: Vores så sådan ud.. Vi kørte i hvid, sort og pink, og det var både borddækning, tøj og blomster osv. Vi havde små lapper med i invitationen til praktisk Info, ønsker osv..
Super flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128