Brystvorte har sår og klør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. januar 2015

Anonym trådstarter

Efter en omgang hygge med lidt nus og klem at brystvorter har jeg desværre fået et sår lige på brystvorten og det klør som en i helvede og er meget ømt.

Det har været ømt en 14 dages tid men først en uges tid siden der kom et sår. Bare brystvorten rammer noget kan eg mærke det er ømt

Hvis jeg har været i bad og det bliver opblødt lidt hænger det fast i bhén når det tørrer ind hvis jeg ikke har mulighed for at det tørrer helt inden jeg tager bh på.

Nogen der har nogle ideer til at lindre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen der har en ide. Nu har jeg putter creme og et plaster på for at se ok det ikke klør så meget ved det så ikke er så tørt

Anmeld

21. januar 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

!Lanolin salve fra apoteket

Anmeld

22. januar 2015

aarhusmor

Elisabeth Arden 8 hour cream

Anmeld

22. januar 2015

Anonym trådstarter

tak for svar hvis andre har flere forslag er de velkommen.

har nu sovet med creme i nat og det er blødt helt op her til morgen, ved ikke om det er godt eller skidt.

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

Hvilken lanolin salve er det man skal kigge efter ? Nu er det ikke pga amning jo så det er et sår led tær skorpe på der gør ondt 

Anmeld

23. januar 2015

TR

Anonym skriver:

Efter en omgang hygge med lidt nus og klem at brystvorter har jeg desværre fået et sår lige på brystvorten og det klør som en i helvede og er meget ømt.

Det har været ømt en 14 dages tid men først en uges tid siden der kom et sår. Bare brystvorten rammer noget kan eg mærke det er ømt

Hvis jeg har været i bad og det bliver opblødt lidt hænger det fast i bhén når det tørrer ind hvis jeg ikke har mulighed for at det tørrer helt inden jeg tager bh på.

Nogen der har nogle ideer til at lindre ?

Svamp ?

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

Tvivler da det er et sår der er kommet . Og det er kun lige der og såret er tørt som et almindeligt sår men er meget ømt. Så ville prøve det lanolin men kan læse det er noget til ammende så blev lidt usikker på om det hjalp på et sår 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.