Pigent skriver:
Jeg kender ikke nogen af dem, men kan bedst lide designet på Stokke Cruise.
Jeg tænker bare liggemålet er ikke ret lang i barnevogns kassen og når barnet så vokser ud af den og skal over i klapvogns delen så kommer barnet ikke til at ligge ret i klapvognen. Når barnet så bliver lidt større så er der ikke rigtig noget og støtte benene på fordi klapvogns liggemål også er kort.
Hvis jeg skulle vælge kombi vogn så vil det blive Emmaljunga, eller andet mærke hvor der er et almindelig klapvognsdel hvor sædet kan ligges helt ned og der er en god fodstøtte på
Fodstøtten på dem er nu ganske fin.. Den kan køres ud og ind alt efter længden på barnets ben, så faktisk er fodstøtten på stokkes vogne mest ergonomiske i forhold til andre, fordi den altid kan tilpasses så barnet sidder rigtigt med benene.. Samt så ligger de rigtig godt i klapvognssædet, min søn kunne bruge hans til han var 3 år og han brokkede sig aldrig i den som han gjorde i den klapvogn fra emmaljunga vi havde som ekstra vogn til den store..
Til TS.. Jeg har selv haft Xplory, men skulle jeg vælge idag ville jeg vælge Cruise.. Den er så meget federe at se på og str på kassen er lige stor på begge.. Komforten er opgraderet på Cruise fremfor xplory, der er bedre affjedring på Cruise og derfor er den skønnere på det ujævne terræn
Anmeld