Stokke xplory VS stokke Cruise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.762 visninger
22 svar
8 synes godt om
21. januar 2015

Jj1709

Hvilken ville i vælge? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

Pigent

Jj1709 skriver:

Hvilken ville i vælge? 

Jeg kender ikke nogen af dem, men kan bedst lide designet på Stokke Cruise. 

Jeg tænker bare liggemålet er ikke ret lang i barnevogns kassen og når barnet så vokser ud af den og skal over i klapvogns delen så kommer barnet ikke til at ligge ret i klapvognen. Når barnet så bliver lidt større så er der ikke rigtig noget og støtte benene på fordi klapvogns liggemål også er kort. 

Hvis jeg skulle vælge kombi vogn så vil det blive Emmaljunga, eller andet mærke hvor der er et almindelig klapvognsdel hvor sædet kan ligges helt ned og der er en god fodstøtte på

Anmeld

21. januar 2015

Mama85

Jeg kan bedst lidt Xplory- det vidste du også godt  Skal man sige tillykke??

Anmeld

21. januar 2015

An&Jo

Pigent skriver:

Jeg tænker bare liggemålet er ikke ret lang i barnevogns kassen og når barnet så vokser ud af den og skal over i klapvogns delen så kommer barnet ikke til at ligge ret i klapvognen. Når barnet så bliver lidt større så er der ikke rigtig noget og støtte benene på fordi klapvogns liggemål også er kort. 

Hvis jeg skulle vælge kombi vogn så vil det blive Emmaljunga, eller andet mærke hvor der er et almindelig klapvognsdel hvor sædet kan ligges helt ned og der er en god fodstøtte på

Fodstøtten på dem er nu ganske fin.. Den kan køres ud og ind alt efter længden på barnets ben, så faktisk er fodstøtten på stokkes vogne mest ergonomiske i forhold til andre, fordi den altid kan tilpasses så barnet sidder rigtigt med benene.. Samt så ligger de rigtig godt i klapvognssædet, min søn kunne bruge hans til han var 3 år og han brokkede sig aldrig i den som han gjorde i den klapvogn fra emmaljunga vi havde som ekstra vogn til den store.. 

Til TS.. Jeg har selv haft Xplory, men skulle jeg vælge idag ville jeg vælge Cruise.. Den er så meget federe at se på og str på kassen er lige stor på begge.. Komforten er opgraderet på Cruise fremfor xplory, der er bedre affjedring på Cruise og derfor er den skønnere på det ujævne terræn  

Anmeld

21. januar 2015

Jj1709

Mama85 skriver:

Jeg kan bedst lidt Xplory- det vidste du også godt  Skal man sige tillykke??

Ja det kan jeg godt huske du sagde 

nej ikke endnu, tilmeldte mig forsøg igår, så jeg håber den er der i februar 

jeg sad bare og kiggede på nettet, og så tænkte jeg hvilken mon var bedst.. Jeg synes nemlig de er så smart som ekstra vogn 

Anmeld

21. januar 2015

Jj1709

An&Jo skriver:

Fodstøtten på dem er nu ganske fin.. Den kan køres ud og ind alt efter længden på barnets ben, så faktisk er fodstøtten på stokkes vogne mest ergonomiske i forhold til andre, fordi den altid kan tilpasses så barnet sidder rigtigt med benene.. Samt så ligger de rigtig godt i klapvognssædet, min søn kunne bruge hans til han var 3 år og han brokkede sig aldrig i den som han gjorde i den klapvogn fra emmaljunga vi havde som ekstra vogn til den store.. 

Til TS.. Jeg har selv haft Xplory, men skulle jeg vælge idag ville jeg vælge Cruise.. Den er så meget federe at se på og str på kassen er lige stor på begge.. Komforten er opgraderet på Cruise fremfor xplory, der er bedre affjedring på Cruise og derfor er den skønnere på det ujævne terræn  

Jeg synes de er ret smarte, især som ekstra vogn til hvis man skal ind til byen.. Og jeg kan rigtig godt lide at barnet er højre oppe end ellers 

Anmeld

21. januar 2015

Jj1709

Pigent skriver:

Altså det ville primært være som ekstra vogn den skulle bruges.. 

jeg kan rigtig godt lide at barnet er højre oppe End andre kombivogne 

Jeg kan ikke så godt svare på hvordan den er som klapvogn, så meget har jeg ikke været i nærheden af en 

Anmeld

21. januar 2015

An&Jo

Jj1709 skriver:

Jeg synes de er ret smarte, især som ekstra vogn til hvis man skal ind til byen.. Og jeg kan rigtig godt lide at barnet er højre oppe end ellers 

Højden er nemlig perfekt for barnet, de kan se så meget mere deroppefra, fremfor når de sidder i en lav vogn..

Jeg vil selv have cruise næste gang..

Anmeld

21. januar 2015

Mama85

Jj1709 skriver:

Ja det kan jeg godt huske du sagde 

nej ikke endnu, tilmeldte mig forsøg igår, så jeg håber den er der i februar 

jeg sad bare og kiggede på nettet, og så tænkte jeg hvilken mon var bedst.. Jeg synes nemlig de er så smart som ekstra vogn 

Vi er i hvertfald glade for vores, netop som supplement til den almindelige barnevogn, jeg ville ikke kunne undvære hverken den ene eller anden  Det bliver spændende, krydser fingre for jer 

Anmeld

21. januar 2015

Jj1709

An&Jo skriver:

Højden er nemlig perfekt for barnet, de kan se så meget mere deroppefra, fremfor når de sidder i en lav vogn..

Jeg vil selv have cruise næste gang..

Men er Cruise ligeså høj som xplory? Den ser nemlig lavere ud på billederne.. 

De er super fine! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.