tænker en af de her navne til baby boy.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad siger i? :-)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.508 visninger
15 svar
8 synes godt om
21. januar 2015

Tazling

Hvad siger i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

lillespir26

Sys liam er pænest med 2 meget kedelig navne og for almindelige  

Anmeld

21. januar 2015

Tazling

lillespir24 skriver:

Sys liam er pænest med 2 meget kedelig navne og for almindelige  

Tak for svar. 
Har også tænkt lidt på Linus, men synes ikke man kan hedde det som ældre :/

Anmeld

21. januar 2015

Happiness

Jeg synes om begge 2. De er i min smag, hælder nok mest til Nikolas.

Personligt er jeg ikke til de specielle navne, som man er ved at kløjes i at sige Især når det er efterfulgt af et pære dansk efternavn.

Anmeld

21. januar 2015

lillespir26

Tazling skriver:

Tak for svar. 
Har også tænkt lidt på Linus, men synes ikke man kan hedde det som ældre :/

Linus sys jeg personligt er sødere men hvis vi fik en dreng skulle han også hedde Buster eller Theodor men sådan noget med navne holder Vi faktisk hemmeligt til efter fødslen da alle jo har en mening til det og man så bliver i tvivl der er 2 der kender mit kommende datters navn gudmoderen og min kærestes søster der også ventet en pige da jeg frygtede hun ville tage det samme da jeg viste hvad hun skulle hedde ca en uge før jeg viste jeg var gravid 

Anmeld

21. januar 2015

Tazling

Happiness skriver:

Jeg synes om begge 2. De er i min smag, hælder nok mest til Nikolas.

Personligt er jeg ikke til de specielle navne, som man er ved at kløjes i at sige Især når det er efterfulgt af et pære dansk efternavn.

Mange tak for svar ! 

Anmeld

21. januar 2015

Tazling

lillespir24 skriver:

Linus sys jeg personligt er sødere men hvis vi fik en dreng skulle han også hedde Buster eller Theodor men sådan noget med navne holder Vi faktisk hemmeligt til efter fødslen da alle jo har en mening til det og man så bliver i tvivl der er 2 der kender mit kommende datters navn gudmoderen og min kærestes søster der også ventet en pige da jeg frygtede hun ville tage det samme da jeg viste hvad hun skulle hedde ca en uge før jeg viste jeg var gravid 

Havde også tænk på Teo :-)

Anmeld

21. januar 2015

lillespir26

Tazling skriver:

Havde også tænk på Teo :-)

Men Sys helt klart du skal følge din egen mavefornemmelse for alle kan sætte tvivl i hoved på dig 

det er ligesom vi tænker den næste måske skal hedde Octavia og alle sige det er jo en bil og det er slet ikke hvad jeg forbinder det med 

Anmeld

21. januar 2015

Tazling

lillespir24 skriver:

Men Sys helt klart du skal følge din egen mavefornemmelse for alle kan sætte tvivl i hoved på dig 

det er ligesom vi tænker den næste måske skal hedde Octavia og alle sige det er jo en bil og det er slet ikke hvad jeg forbinder det med 

Ja det har du helt ret i!

Anmeld

21. januar 2015

Pigent

Tazling skriver:

Hvad siger i? 

Har stemt Nicolas  Liam er også fint, men meget brugt og jeg kan bedre lide Nicolas. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.