Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad siger i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sys liam er pænest med 2 meget kedelig navne og for almindelige
lillespir24 skriver: Sys liam er pænest med 2 meget kedelig navne og for almindelige
Tak for svar. Har også tænkt lidt på Linus, men synes ikke man kan hedde det som ældre :/
Jeg synes om begge 2. De er i min smag, hælder nok mest til Nikolas.
Personligt er jeg ikke til de specielle navne, som man er ved at kløjes i at sige Især når det er efterfulgt af et pære dansk efternavn.
Tazling skriver: Tak for svar. Har også tænkt lidt på Linus, men synes ikke man kan hedde det som ældre :/
Linus sys jeg personligt er sødere men hvis vi fik en dreng skulle han også hedde Buster eller Theodor men sådan noget med navne holder Vi faktisk hemmeligt til efter fødslen da alle jo har en mening til det og man så bliver i tvivl der er 2 der kender mit kommende datters navn gudmoderen og min kærestes søster der også ventet en pige da jeg frygtede hun ville tage det samme da jeg viste hvad hun skulle hedde ca en uge før jeg viste jeg var gravid
Happiness skriver: Jeg synes om begge 2. De er i min smag, hælder nok mest til Nikolas. Personligt er jeg ikke til de specielle navne, som man er ved at kløjes i at sige Især når det er efterfulgt af et pære dansk efternavn.
Mange tak for svar !
lillespir24 skriver: Linus sys jeg personligt er sødere men hvis vi fik en dreng skulle han også hedde Buster eller Theodor men sådan noget med navne holder Vi faktisk hemmeligt til efter fødslen da alle jo har en mening til det og man så bliver i tvivl der er 2 der kender mit kommende datters navn gudmoderen og min kærestes søster der også ventet en pige da jeg frygtede hun ville tage det samme da jeg viste hvad hun skulle hedde ca en uge før jeg viste jeg var gravid
Havde også tænk på Teo :-)
Tazling skriver: Havde også tænk på Teo :-)
Men Sys helt klart du skal følge din egen mavefornemmelse for alle kan sætte tvivl i hoved på dig
det er ligesom vi tænker den næste måske skal hedde Octavia og alle sige det er jo en bil og det er slet ikke hvad jeg forbinder det med
lillespir24 skriver: Men Sys helt klart du skal følge din egen mavefornemmelse for alle kan sætte tvivl i hoved på dig det er ligesom vi tænker den næste måske skal hedde Octavia og alle sige det er jo en bil og det er slet ikke hvad jeg forbinder det med
Ja det har du helt ret i!
Tazling skriver: Hvad siger i?
Har stemt Nicolas Liam er også fint, men meget brugt og jeg kan bedre lide Nicolas.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128