anbefal creme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
13 svar
1 synes godt om
21. januar 2015

debbie19

jeg har det sidste år lidt at virkelig irreterene kløe og røde knopper lægen mener det er tør hud men har prøvet flere creme fra matas men synes ikke de virker og så klister det

så søger en crem mod meget tør hud som ikke klister 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

Snoopy77

Kokosolie :-)

Anmeld

21. januar 2015

Masig

debbie19 skriver:

jeg har det sidste år lidt at virkelig irreterene kløe og røde knopper lægen mener det er tør hud men har prøvet flere creme fra matas men synes ikke de virker og så klister det

så søger en crem mod meget tør hud som ikke klister 

Gå på apoteket og køb enten Danatekt creme eller Ceridal creme... Decubal er der også mange der sværger til, det har nu aldrig virket så godt på mig som de to andre. Især Danatekt synes jeg er et vidundermiddel...

Anmeld

21. januar 2015

Snoopy77

Eller Decubal :-)

Anmeld

21. januar 2015

debbie19

fedter de ?

Anmeld

21. januar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Min datter havde et område med tør irriteret hud. Spurgte på apoteket. Miraklet er Avene den fedeste af dem alle. Den er kløestillende og kølende. Super god. Efter to dage var det væk

nu bruger vi den alle i hytten. Den trænger hurtigt ind og fedter ikke

Anmeld

21. januar 2015

birthee

Har du prøvet Jim lyngvilds cremer? De kan købes i Matas...

Anmeld

21. januar 2015

Masig

debbie19 skriver:

fedter de ?

Eftersom de er ret fede netop for at afhjælpe kløe og tør hud, så fedter de jo lidt lige i starten, men jeg synes faktisk det går ret hurtigt over... De trænger hurtigt ind i huden og virker som de skal...

Anmeld

21. januar 2015

Bissen

A-derma til atopisk hud fra apoteket efter min fødsel fik jeg rød, tør og irriteret hud som er væk nu  

men uanset hvilken du vælger så brug den minium 1 mdr før du kan sige om det virker eller ej

Anmeld

21. januar 2015

MHB

Decubal eller spørg på apoteket hvad de vil anbefale! Min kæreste bruger noget repair creme nogen gange som også er fra apoteket men kan ikke huske mærket. Men det er også effektivt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.