Barselsdagpenge???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. januar 2015

Anonym trådstarter

Håber nogle kan hjælpe.

vi er igang med pb, og sidder og tænker økonomi osv. 

Mht. Barselsdagpenge er der så nogle der ved helt hvotdan det foregår. Jeg er ansat i det lominale og er ansat med en årsnorm på 32 timer. - altså får løn hver mdr. For 32timer men arbejder 36 timer om ugen for at have løn under ferie. 

Hvad skal jeg så regne mine barselsdagpenge ud fra? Er det de 32 timer - hvordan fåregår det med ferie i forhold til barsel? 

Sorry er helt grøn på det her område.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

ngmw

Anonym skriver:

Håber nogle kan hjælpe.

vi er igang med pb, og sidder og tænker økonomi osv. 

Mht. Barselsdagpenge er der så nogle der ved helt hvotdan det foregår. Jeg er ansat i det lominale og er ansat med en årsnorm på 32 timer. - altså får løn hver mdr. For 32timer men arbejder 36 timer om ugen for at have løn under ferie. 

Hvad skal jeg så regne mine barselsdagpenge ud fra? Er det de 32 timer - hvordan fåregår det med ferie i forhold til barsel? 

Sorry er helt grøn på det her område.

Hejsa.

Det eneste jeg lige kan forklare dig er, at (jeg var dog sygemeldt) men de tog et gennemsnit af de sidste tolv ugers arbejde og ud fra det tog de en beregning af hvad jeg vil få udbetalt

Men ellers prøv evt. at ringe ind til udbetaling Danmark som står for barselsdagpenge

Anmeld

22. januar 2015

Anonym trådstarter

ngmw skriver:

Hejsa.

Det eneste jeg lige kan forklare dig er, at (jeg var dog sygemeldt) men de tog et gennemsnit af de sidste tolv ugers arbejde og ud fra det tog de en beregning af hvad jeg vil få udbetalt

Men ellers prøv evt. at ringe ind til udbetaling Danmark som står for barselsdagpenge

Ok tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.