Fjernelse af spiral og mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da det er ret personligt.

Men altså hvor længe er der gået fra I fik fjernet spiral til I fik mens?

Det er lidt mere end en måned siden jeg fik min hormonspiral fjernet og har endnu ikke fået mens.

Skal lige siges at jeg blødte utroligt meget mens jeg have spiralen så har ikke haft en normal cyklus efter jeg fødte for 6,5 mdr siden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

Røverdatter

Anonym skriver:

Jeg er anonym da det er ret personligt.

Men altså hvor længe er der gået fra I fik fjernet spiral til I fik mens?

Det er lidt mere end en måned siden jeg fik min hormonspiral fjernet og har endnu ikke fået mens.

Skal lige siges at jeg blødte utroligt meget mens jeg have spiralen så har ikke haft en normal cyklus efter jeg fødte for 6,5 mdr siden. 

Tror faktisk kun der gik et par uger efter jeg fik taget min spiral ud. Men til gengæld har jeg nu en cyklus på 31-32 dage (dejligt i forhold til da jeg havde spiralen og en cyklus på 20-21 dage) ...

Min krop har fået det SÅ meget bedre efter at spiralen kom ud af systemet.. Jeg bliver virkelig påvirket af præventionsmidler...

Anmeld

21. januar 2015

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Tror faktisk kun der gik et par uger efter jeg fik taget min spiral ud. Men til gengæld har jeg nu en cyklus på 31-32 dage (dejligt i forhold til da jeg havde spiralen og en cyklus på 20-21 dage) ...

Min krop har fået det SÅ meget bedre efter at spiralen kom ud af systemet.. Jeg bliver virkelig påvirket af præventionsmidler...

Jeg blødte 10 ud af de 14 uger jeg holdte ud og havde spiralen. Og havde ondt de sidste 2 uger, uden at lægerne kunne finde ud af hvorfor. Så man må da også sige at min krop har det bedre efter den blev fjernet. - Smerten var forsvundet dagen efter, og der gik kun 3 dage så stoppede blødningen også.

Men jeg er bare næsten rædselsslagen for at blive gravid igen, så lige nu går jeg sådan og venter på min mens (ved godt det kan holde den væk, forsøger at slappe af omkring det). Jeg har haft sex et par gange efter den blev fjernet, men vi har brugt kondom hver gang.
Vores datter blev lavet på piller, så er så bange for at få endnu en trods prævention. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.