Bekymring...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.397 visninger
12 svar
3 synes godt om
20. januar 2015

AnneSHS

Åh...

Havde en spontan abort i april 2014, og er langt om længe blevet gravid igen

I fredags begyndte jeg at bløde, kun en lille bitte smule når jeg tørre mig, efter toiletbesøg. 

Fik taget en blodprøve i går, som viser et HCG niveau på 459. Jeg er i uge 5, så er ikke langt henne . Skal til en scanning på fredag, for at se om jeg har aborteret endnu engang

Er der nogen der har oplevet noget lignende??? Føler mig helt ved siden af mig selv. Er så nervøs, bekymret og ked af det. Det er så hårdt at gå igennem en abort!  - ved ikke om jeg kan igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2015

l.kjoeller

Øv. Det er røvhårdt. Men man kan heldigvis  meget.  Har selv været  der. Jeg har  endnu ikke blødt andet end da jeg mistede  men MANGE herinde har ved jeg . Så indtil videre så prøv at rænke positivt  

Anmeld

20. januar 2015

AnneSHS

l.kjoeller skriver:

Øv. Det er røvhårdt. Men man kan heldigvis  meget.  Har selv været  der. Jeg har  endnu ikke blødt andet end da jeg mistede  men MANGE herinde har ved jeg . Så indtil videre så prøv at rænke positivt  

Forsøger at tænke positivt!  -  men hold nu op hvor er det svært. Vil bare gerne være gravid, så 'kampen' får en ende for en stund!

Anmeld

20. januar 2015

l.kjoeller

AnneSHS skriver:

Forsøger at tænke positivt!  -  men hold nu op hvor er det svært. Vil bare gerne være gravid, så 'kampen' får en ende for en stund!

Forstår jeg godt. Måtte selv gennem den store tur 

Anmeld

20. januar 2015

FruStolpe

AnneSHS skriver:

Åh...

Havde en spontan abort i april 2014, og er langt om længe blevet gravid igen

I fredags begyndte jeg at bløde, kun en lille bitte smule når jeg tørre mig, efter toiletbesøg. 

Fik taget en blodprøve i går, som viser et HCG niveau på 459. Jeg er i uge 5, så er ikke langt henne . Skal til en scanning på fredag, for at se om jeg har aborteret endnu engang

Er der nogen der har oplevet noget lignende??? Føler mig helt ved siden af mig selv. Er så nervøs, bekymret og ked af det. Det er så hårdt at gå igennem en abort!  - ved ikke om jeg kan igen

Jeg blødte også i min sidste graviditet. Jeg havde lige ramt 5+0, da jeg opdagede blod. 

Det var faktisk så meget at de dryppede ned i toilettet over 2-3dage.... Jeg blev også scannet og fik  taget blodprøver.  

Alt var ok, og jeg fik ingen grund til blødningen. Jeg fik en dejlig lille pige ud af det alligevel... 

for at alt er ok....

Anmeld

21. januar 2015

monedk

Jeg blødte også med min søn, der var jeg dog længere henne, jeg overnattede på hospitalet, blev scannet - det var bare en slimhinde der var gået hul på hvilket er normalt. (:

Anmeld

21. januar 2015

lillespir26

Jeg er 35+4 Idag og havde blødning i uge 19 og 29 og det var heldigvis bare rifter så ro på min pige skulle have det super inde i varmen og kommer ud til og om 3 uger 

Anmeld

22. januar 2015

AnneSHS

lillespir24 skriver:

Jeg er 35+4 Idag og havde blødning i uge 19 og 29 og det var heldigvis bare rifter så ro på min pige skulle have det super inde i varmen og kommer ud til og om 3 uger 

Der er ingen ro, what so ever, i min krop. Jeg føler at vandet er ved at flyde over, og jeg er ved at briste. Tænker positivt så meget jeg kan, og Jeres historie giver håb, så jeg krydser fingre. Skal scannes i morgen  -  så må man høre dommen, om det er endnu en abort eller et bette hjerteblink.

Hvor længe pletblødte I?

Anmeld

22. januar 2015

lillespir26

AnneSHS skriver:

Der er ingen ro, what so ever, i min krop. Jeg føler at vandet er ved at flyde over, og jeg er ved at briste. Tænker positivt så meget jeg kan, og Jeres historie giver håb, så jeg krydser fingre. Skal scannes i morgen  -  så må man høre dommen, om det er endnu en abort eller et bette hjerteblink.

Hvor længe pletblødte I?

Ca 2-3 dage begge gange altså når jeg tørrede mig 

Anmeld

22. januar 2015

AnneSHS

lillespir24 skriver:

Ca 2-3 dage begge gange altså når jeg tørrede mig 

Hm. Så er jeg bekymret igen

Bløder når jeg tørre mig, ikke friskt blod, har gjort det siden fredag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.