Jeg søger hjælp til en hjemmeside

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
11 svar
2 synes godt om
20. januar 2015

Pigent

Jeg søger en hjemmeside med bher. 

Jeg søger en bh med brede stropper, uden bøjler, med fyld og ja nu kommer størrelsen 75 b/c hvis den er lille i størrelsen.

Bh med bøjler dur ikke til mig og mangler en bh der støtter ordentligt. Jeg har nogle uden bøjle, med fyld men med tynde stropper. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2015

Skouboe

Pigent skriver:

Jeg søger en hjemmeside med bher. 

Jeg søger en bh med brede stropper, uden bøjler, med fyld og ja nu kommer størrelsen 75 b/c hvis den er lille i størrelsen.

Bh med bøjler dur ikke til mig og mangler en bh der støtter ordentligt. Jeg har nogle uden bøjle, med fyld men med tynde stropper. 

Hvis du skal have en der sidder ordentligt og opfylder dine specifikke krav, så gå i en butik. Lad være med at købe BH'er online

Jeg ville prøve en Change butik, hvis jeg var dig

Anmeld

20. januar 2015

Pigent

Skouboe skriver:

Hvis du skal have en der sidder ordentligt og opfylder dine specifikke krav, så gå i en butik. Lad være med at købe BH'er online

Jeg ville prøve en Change butik, hvis jeg var dig

Undertøjs butikker har for det meste kun med bøjler. Og hvis de er uden bøjle er de også uden fyld og med tynde stropper.

Anmeld

20. januar 2015

Røverdatter

Jeg synes bedst om hunkemøller. Tror faktisk også de har bh'er uden bøjle. Eller prøv Femilet måske... 

Anmeld

21. januar 2015

Pigent

Tak, på de fleste hjemmesider skriver de bare ikke om der er fyld i 

Anmeld

21. januar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville helt klart tage i Change og blive målt og vejledt. De har OGSÅ bh'er uden bøjler

Anmeld

23. januar 2015

Pigent

Det er en bh med brede stropper lige som den på billedet, den på billedet er fra Freya.

Jeg kan bare ikke finde en eneste der lever op tilmine krav brede stropper, uden bøjle, med fyld og i str. 75b. Der findes masser bare ikke i min størrelse. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. januar 2015

Pigent

Pigent skriver:

Det er en bh med brede stropper lige som den på billedet, den på billedet er fra Freya.

Jeg kan bare ikke finde en eneste der lever op tilmine krav brede stropper, uden bøjle, med fyld og i str. 75b. Der findes masser bare ikke i min størrelse. 

Slet ingen der kan hjælpe? 

Anmeld

24. januar 2015

Pigent

Er der ikke nogen der kan hjælpe? 

Har søgt og søgt på nettet, og de undertøjs butikker jeg har været i har ikke uden bøjle 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.