Hvorfor valgte du ham som manden i dit liv?? skal det være ham du vender de store spørgsmål med..måske tænker han den anden vej rundt om du for pokker skal mene noget om alt, om du ikke bare kan mene noget om det nære uden at tage hele verden ind og alt der sker.
Jeg tror ikke man skal lave hinanden om..tror ikke der kommer noget godt ud af det. Jeg beundrer og misunder mennesker og måske det tit er mænd, der ikke lader sig hidse op over ting der sker eller skal sidde og vende og dreje og overananlyserer alting til døde...men sådan er jeg bare.
Min x var som din mand og jeg er nok meget som dig....men jeg tror faktisk ikke nødvendigvis manden skal fylde den rolle...kunne du ikke bruge en venind eog så bare nyde din mand og alt det andet som I forhåbentlig har at være fælles om i jeres liv?
Jeg har efterfølgende tænkt på om jeg overhoved kunne tænde på den pædagogiske mand som måske ville virke mere kvinde snakke agtig end mig...hmm...man kan vel ikke få det hele i en og samme pakke og sådan har mændene det sikker også den anden vej rundt.
I dag kom min x med den flotteste og smukkeste buket blomster til mig, fordi han syntes min verden har været dum mod mig på det sidste...og ja, de sagde jo egentlig også en masse, uden ord.
Nå, det blev en masse rod her...
Håber du kan finde rundt i det..
Knus og god nat...
Et lille ps...måske har din mand bare interesse i og tager stilling til andre ting end du gør...værktøj plejer at være noget der virkelig kan få dem op af stolene..
Anmeld