Alt alt for mange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
14 svar
2 synes godt om
20. januar 2015

M &.I

Min søn har alt for mange legetøj, hans værelse fylder alt for meget, vi har lige solgt tremmeseng , han sover med os, problemer han har ikke plads til hans ny seng, hans værelse er meget lille! Jeg har så mange ting i annoncen , vil sælge alt, men det tage så lang tid. Jeg har også kombivogn som også tage plads i stuen! 

Ved ikke hvilken seng vi skal købe, vi har kun tænkt på at den skal være stor så han kan bruge den til han bliver lidt større , vi har ikkr tænkt os at købe seng igen før han bliver 6-8 år  

Nogle her har ideer??

Trendsales dur ikke er rigtigt dårlig til det, har set andre men jeg er mest god til dba. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2015

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv
Mor&prins skriver:

Min søn har alt for mange legetøj, hans værelse fylder alt for meget, vi har lige solgt tremmeseng , han sover med os, problemer han har ikke plads til hans ny seng, hans værelse er meget lille! Jeg har så mange ting i annoncen , vil sælge alt, men det tage så lang tid. Jeg har også kombivogn som også tage plads i stuen! 

Ved ikke hvilken seng vi skal købe, vi har kun tænkt på at den skal være stor så han kan bruge den til han bliver lidt større , vi har ikkr tænkt os at købe seng igen før han bliver 6-8 år  

Nogle her har ideer??

Trendsales dur ikke er rigtigt dårlig til det, har set andre men jeg er mest god til dba. 

Legetøj er bare svært at sælge, hvad med at give det til genbrug? Så er i ovre problemet?

Anmeld

20. januar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mor&prins skriver:

Nogle her har ideer??

Der er masser af sider på facebook, hvor man kan sælge sine ting. Du kan evt prøve der (men nok ikke få ret meget for det). Ellers, ja så vil jeg også mene at den bedste løsning er at give det videre.

Anmeld

20. januar 2015

serinasmor

Mor&prins skriver:

Nogle her har ideer??

Jeg vil nok anbefale jer at købe en halvhøj junior seng... Så kan der være plads til leg eller legetøj under sengen .. Og tage på loppemarked med legetøjet - giv hvad ikke kan sælges til genbrug

Anmeld

20. januar 2015

Stumpen

Har I evt en Facebook side i dit nærområde? Jeg kan se på de sider vi har at der sælges meget legetøj, hvis ikke prisen er alt for høj..

Anmeld

20. januar 2015

M &.I

Ja det har jh tænk mig at give videre men vi har lige brug for penge til at købe ting til min søn. Da jeg ikke arbejder i øjeblikket

vi bor tag lejlighed hedder det

den tage for meget plads så høj seng dur ikke! 

Anmeld

20. januar 2015

M &.I

Stumpen skriver:

Har I evt en Facebook side i dit nærområde? Jeg kan se på de sider vi har at der sælges meget legetøj, hvis ikke prisen er alt for høj..

Bruger ikke længer facebook har lukket den

Anmeld

20. januar 2015

Stumpen

Mor&prins skriver:

Bruger ikke længer facebook har lukket den

Ja, så er det ikke nemt..

Anmeld

20. januar 2015

M &.I

Stumpen skriver:

Ja, så er det ikke nemt..

Ja

Anmeld

20. januar 2015

serinasmor

Mor&prins skriver:

Ja det har jh tænk mig at give videre men vi har lige brug for penge til at købe ting til min søn. Da jeg ikke arbejder i øjeblikket

vi bor tag lejlighed hedder det

den tage for meget plads så høj seng dur ikke! 

Hvor stort er værelset ? (meter x meter) og hvor højt oppe begynder væggen (væggene) at skråne. . Er der vindue og er det placeret på en lige væg eller i taget ? 

Og hvordan sidder døren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.