Skal jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
6 svar
3 synes godt om
20. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej, håber på lidt råd fra nogen af jer med erfaring indenfor donorbørn

jeg er i er forhold hvor min kæreste ikke ønsker flere børn, han har 2 fra tidligere og jeg har ingen.

jeg vil rigtig gerne have et barn men ønsker ikke at få fra ham.

er det en mulighed med et donorbarn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2015

migxher

Det er da en mulighed, men du skal selvfølgelig betale selv (:
Men hvordan vil din mand mave det med at du skal have et barn uden ham??

Anmeld

20. januar 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Hej, håber på lidt råd fra nogen af jer med erfaring indenfor donorbørn

jeg er i er forhold hvor min kæreste ikke ønsker flere børn, han har 2 fra tidligere og jeg har ingen.

jeg vil rigtig gerne have et barn men ønsker ikke at få fra ham.

er det en mulighed med et donorbarn?

Har du talt med din kæreste om det?
Jeg har lidt svært ved at se hvordan det skal fungere i praksis. Din kæreste kommer til at have en dagligdag med det barn. Det vil være utrolig vanskeligt at holde ham helt uden for projektet. Han vil helt automatisk blive en faderfigur for barnet og vil, hvis jeres forhold og dagligdag skal fungere, varetage en del af opgaverne i forbindelse med barnet. 

Anmeld

20. januar 2015

Anonym trådstarter

Nej ikke endnu, det er blot en tanke.. 

Han vil fungere som faderfigur ligeså vel som jeg fungere som mor når hans børn er hos os...

Anmeld

20. januar 2015

lillespir26

Tror du ikke det ville være dumt det et vel ikke princippet i han ikke gider lave barnet det er jo alt det der følger med ansvar ,økonomi ,vågne nætter, bleskift mv han nok ikke gider så nytter det jo ikke du presser en far rolle ned over hoved på ham ved selv at få doner barn så enten gå fra ham og få barnet alene eller vent og se om han bliver klar 

Anmeld

20. januar 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Nej ikke endnu, det er blot en tanke.. 

Han vil fungere som faderfigur ligeså vel som jeg fungere som mor når hans børn er hos os...

Men han ønsker jo ikke flere børn? Det er jo hele problemet. Han VIL komme til at være far for det barn (hvis ikke af titel så i praksis). 

Det er utrolig svært, desværre kan man bare ikke rigtig gå på kompromis med om man vil have (flere) børn eller ej. 

Anmeld

20. januar 2015

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv
Astoria skriver:

Men han ønsker jo ikke flere børn? Det er jo hele problemet. Han VIL komme til at være far for det barn (hvis ikke af titel så i praksis). 

Det er utrolig svært, desværre kan man bare ikke rigtig gå på kompromis med om man vil have (flere) børn eller ej. 

Hvis han ikke ønsker børn, ønsker han vel heller ikke at være fader figur for dit donor barn? Og hvad hvis han er fader figur og i så går fra hinanden? Hvad så med barnet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.