Jeg gjorde det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.304 visninger
8 svar
28 synes godt om
20. januar 2015

Kay

Jeg har jo fået mig en ordentlig efterfødsels reaktion/depression

I den der test ligger jeg lige på grænsen...

I dag skulle Viva så havde 3 måneders stikket og mig og hende tog afsted med barnevogn og bus, og der efter i centeret og bytte gaver og ja det var ikke vildt sjovt men jeg kom igennem uden at føle angst og uden at stresse og jeg satte mig ned og spiste en sandwich også! 

Utroligt at så lille en ting kan være så svært men jeg er stolt!

En anden ting der har været meget svært er at putte hende til lur i barnevognen, Elna sov altid ude men med Viva har det været svært for mig at hun var så langt væk og jeg ikke kunne se hende...men i går tog jeg tyren ved hornene og begyndte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2015

modesty

Kay skriver:

I dag skulle Viva så havde 3 måneders stikket og mig og hende tog afsted med barnevogn og bus, og der efter i centeret og bytte gaver og ja det var ikke vildt sjovt men jeg kom igennem uden at føle angst og uden at stresse og jeg satte mig ned og spiste en sandwich også! 

En anden ting der har været meget svært er at putte hende til lur i barnevognen, Elna sov altid ude men med Viva har det været svært for mig at hun var så langt væk og jeg ikke kunne se hende...men i går tog jeg tyren ved hornene og begyndte

Sejt. 

Anmeld

20. januar 2015

B&J

hvor er du helt igennem fantastisk sej.. hold op hvor er det såå flot af dig

Anmeld

20. januar 2015

Sprit25

Det er de små skridt der tæller ved sådan en fødselsdepression! 

Men nu har jeg hørt flere snakke om en test. Da jeg fik en for 9 mdr siden blev jeg aldrig "testet" hvad går den ud på?

Kæmpe kram og skriv hvis du vil snakke! 

Anmeld

20. januar 2015

lille-fisen

Godt gået fortsæt med flere små skridt i den retning 

Anmeld

20. januar 2015

minførste

Sådan, godt gået  

Anmeld

20. januar 2015

LinLin

Sejt 

Anmeld

20. januar 2015

Princesspigen

Kay skriver:

Så flot et fremskridt.!  

Stort tillykke med det 

Anmeld

20. januar 2015

Kay

Mange tak �� 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.