clutch/pung - Hvilken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
13 svar
3 synes godt om
19. januar 2015

Mor1986

Jeg står og leder efter en Clutch/pung som er pæn både hverdag og fest. Den skal helst være sort og der skal være plads til både min mobil og kort.

Jeg så en fra adax som min svigermor har, men 899,- gør simpelthen ondt i mit nærige sind  Så håber I har nogle forslag.

Skriv endelig gerne mærket, hvor de er købt samt prisen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2015

Vivienne

Mor1986 skriver:

Jeg står og leder efter en Clutch/pung som er pæn både hverdag og fest. Den skal helst være sort og der skal være plads til både min mobil og kort.

Jeg så en fra adax som min svigermor har, men 899,- gør simpelthen ondt i mit nærige sind  Så håber I har nogle forslag.

Hvad med en brugt én til billigere pris? 

Syns også selv den er 

Anmeld

19. januar 2015

Mor1986

Vivienne skriver:

Hvad med en brugt én til billigere pris? 

Syns også selv den er 

Jeg ved bare ikke hvor henne jeg skal lede efter den.

Anmeld

19. januar 2015

Vivienne

Mor1986 skriver:

Jeg ved bare ikke hvor henne jeg skal lede efter den.

Trendsales, dba, guloggratis, ebay, osv. 

Kan også være at der er en herinde som ønsker at komme af med sin

Held og lykke. 

Anmeld

19. januar 2015

Mor1986

Vivienne skriver:

Trendsales, dba, guloggratis, ebay, osv. 

Kan også være at der er en herinde som ønsker at komme af med sin

Held og lykke. 

Ej okay min hjerne havde da ikke tænkt i de baner.

i min søgning fandt jeg også denne. Den er billigere i en beige farve. 

http://www.kaza.dk/stine-goya-clutch-1195.html

Anmeld

19. januar 2015

bøllen

Mor1986 skriver:

Jeg har lige købt en fra adax i sort . I  it . Den er alle pengene værd . Havde som dig , aghh det er mange penge men har ikke fortrudt 1 sek . Går aldrig med taske og denne opfylder mine krav . Plads til alle mine kort , penge & mobil . 

Anmeld

19. januar 2015

Mor1986

bøllen skriver:

Jeg har lige købt en fra adax i sort . I  it . Den er alle pengene værd . Havde som dig , aghh det er mange penge men har ikke fortrudt 1 sek . Går aldrig med taske og denne opfylder mine krav . Plads til alle mine kort , penge & mobil . 

Jeg tænker også lidt at hvis man går ud og bruger aå mange penge aå holder den jo også og man skifter den ikke ud som en alm pung.

kan godt være min nærighed skal pakkes lidt væk

Anmeld

19. januar 2015

M &.I

Mor1986 skriver:

Jeg har selv en og så har jeg tre sim skal sælges, men jeg tror ikr der er plads til mobil  

men jeg er så i hvertfald glad for min 

Anmeld

19. januar 2015

bøllen

Mor1986 skriver:

Jeg tænker også lidt at hvis man går ud og bruger aå mange penge aå holder den jo også og man skifter den ikke ud som en alm pung.

kan godt være min nærighed skal pakkes lidt væk

Brugte en hel dag på shopping til at beslutte mig for at købe , syntes virkelig det er mange penge ( 799 ) men hold nu fast jeg er glad for den. Som du siger den skal jo ikke skiftes ud hver og hver anden dag 

Anmeld

19. januar 2015

Mor1986

Mor&prins skriver:

Jeg har selv en og så har jeg tre sim skal sælges, men jeg tror ikr der er plads til mobil  

men jeg er så i hvertfald glad for min 

Altså du må gerne sende et billede. Så kan jeg da se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.