hvilken kørepose er at anbefale til nyfødte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.489 visninger
6 svar
2 synes godt om
19. januar 2015

cmichelle

Min svigermor prøver ihærdigt på at overbevise mig om, at det er bedst med en kørepose til barnevognen, så man ikke skal bøvle med flyverdragt osv. Jeg synes, for at være helt ærligt, at det er et gedemarked at finde den bedste kørepose til sin lille purk. Jeg har termin d. 12 februar, så jeg vil gerne høre jeres forslag på en god kørepose til barnevognen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2015

Jj1709

Voksi skulle være det bedste valg indenfor køreposer 

Anmeld

19. januar 2015

GUSO

Vil helt klart sige en original voksi  

Anmeld

19. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

En voksipose er guld værd - vi har ikke den originale, men en brio og den er vi rigtige glad for og bruger den også til vores andet barn nu

det er nemlig rigtig dejligt at slippe for flyverdragt. Det er skønt at kunne putte i body og strømpebukser eller almindelig tøj på de lidt koldere dage

Anmeld

19. januar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
cmichelle skriver:

Min svigermor prøver ihærdigt på at overbevise mig om, at det er bedst med en kørepose til barnevognen, så man ikke skal bøvle med flyverdragt osv. Jeg synes, for at være helt ærligt, at det er et gedemarked at finde den bedste kørepose til sin lille purk. Jeg har termin d. 12 februar, så jeg vil gerne høre jeres forslag på en god kørepose til barnevognen

Jeg er så glad for min voksi. Den kan klart anbefales!

Anmeld

19. januar 2015

maria_wlt

cmichelle skriver:

Jeg har brugt DuniDuo til mine 3 unger - ELSKER min pose

http://www.duniduo.dk/shop/frontpage.html

Den kan fået på tilbud mange steder - Hvis jeg kunne vælge om så havde jeg valgt uld dengang

Anmeld

19. januar 2015

LinLin

Vi havde en sleebee fra bilka til Adam og var fuldt tilfreds! 

Denne gang har jeg købt en trille pose med uld da den var på tilbud til 500kr. MEN vi har ikke taget den i brug endnu selvom Lia er 3 mdr nu - vi har simpelthen ikke fået barnevogn hjem endnu så lige nu sover hun I kombivognen med almindeligt tøj, uldcardigan, fleecedragt og vinterdyne. På kolde dage som i dag har hun et strikket tæppe om sig også. SÅ meget besværligere er det altså ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.