Sprit25 skriver:
Min skønne datter er begyndt i dagpleje og det går bare ikke skide godt…
Idag var det meningen hun skulle sove formiddagslur hos dagplejeren og vågne der, men nu har dagplejeren lige ringet til min kæreste at vores datter er meget ulykkelig og ikke vil sove. Vi har kørt indkøring i en uge nu og hun er glad for vores dagplejer. Dog hver gang jeg afleverer græder hun, det plejer dog at gå over efter 5 minutter
Åh jeg er så ked af det og har en lille smule dårlig samvittighed overfor vores datter
Nogen der har nogle råd, oplevelser eller
Min oplevelse og råd er TID!
Min datter havde en svær start i dp, og hun græd både ved aflevering og afhentning de første 3 uger. Det tog hende lang tid at lære, at være adskilt fra os, selvom vi har jordens sødeste dagplejemor! Jeg havde kun 1 uge til indkøring, men min dagplejemor ringede ikke efter os, hvis hun græd og ikke ville sove, KUN hvis det var meget slemt. Derimod så lagde hun sig på en madres sammen med hende , hvor hun trøstede og læste for hende til hun faldt i søvn. Hun forsøgte altid at gøre alt hvad hun kunne inden hun kontaktede os.
Og i dag er hun så glad for at være der, og elsker bare sin dagplejemor. Hun sover mellem 2-3 timer hver dag til middag nu, uden problemer.
Håber dit barn snart falder til, og bliver glad for at være i dagpleje
Anmeld