Min søn på knap 7,5 måned er den sidste måneds tid ca, begyndt at vågne fra sine lure (om dagen vel og mærke - om natten sover han trygt igennem!) og skriger fuldstænding uhæmmet!
Han sover kun mellem 30-45 min af gangen, hvorefter han så vågner (eller er han vågen??) og skriger og skriger... De første par gange han gjorde det, farede jeg selvfølgelig ud til ham og tog ham op - men det virkede ærligt talt ikke som om, at han var rigtig vågen! Han havde stadig lukkede øjne og klynkede selvom jeg tog ham op..
Få gange har jeg held med at lægge ham igen og han så sover videre, men andre gange kan jeg bare intet stille op. Det hjælper hverken at vugge ham videre i barnevognen, shysse ham, osv...
Da han gjorde det igen her til morgen efter en lur på 30 min, gik jeg ud og gav ham sutten og vuggede ham, men han skreg jo bare som sædvanlig. Så gik jeg altså ind igen
Og efter 2-3 min blev der stille derude, og han sover pt. stadig.
Skriver dette, i håb om at der måske er andre der har været igennem det samme, som vil komme med deres oplevelse af det, og evt et bud på hvad det kan være.
Jeg har både tænkt på om det kan være pga. mareridt/drømme (som jeg også har læst at de gør meget i denne alder) eller om det kan være hans ører der er noget galt med? Men det mystiske er jo, at han sover igennem om natten - det er KUN i dagtimerne at dette sker.
Hjælp! 
Anmeld