KS rykker de det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
2 svar
1 synes godt om
18. januar 2015

Anonym trådstarter

Da mit barn allerede er placeret langt nede i mit bækken og der ikke er plads til det, fordi mit bækken er meget skævt, har jeg fået en tid så tæt på termin som muligt, for flere mdr siden. Dog har jeg skævt bækken, bækkenløsning, et hovede som kurer på blæren og er klar til at fødes nærmest. 

men nu vil de have mig til samtale i uge 36 fordi jeg døjer så enormt meget. Hvad gør de ved den undersøgelse/samtale? Er der risiko for at de flytter datoen?

da jeg var på FG i sidste uge, tilbød de mig indlæggelse, for at få al den ro jeg skal have. Men de ville ikke gøre noget før uge 37 sagde lægen. Men er det så måske deres tanke? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

lillespir26

Tror umedbart ikke de rykket det til tidliger end uge 37 med mindre der er fare for dig eller baby de trækker jo også svangerskabsforgiftet så længe de kan 

Anmeld

19. januar 2015

Kløver

Anonym skriver:

Da mit barn allerede er placeret langt nede i mit bækken og der ikke er plads til det, fordi mit bækken er meget skævt, har jeg fået en tid så tæt på termin som muligt, for flere mdr siden. Dog har jeg skævt bækken, bækkenløsning, et hovede som kurer på blæren og er klar til at fødes nærmest. 

men nu vil de have mig til samtale i uge 36 fordi jeg døjer så enormt meget. Hvad gør de ved den undersøgelse/samtale? Er der risiko for at de flytter datoen?

da jeg var på FG i sidste uge, tilbød de mig indlæggelse, for at få al den ro jeg skal have. Men de ville ikke gøre noget før uge 37 sagde lægen. Men er det så måske deres tanke? :/

Det er sjældent de laver ks før uge 37 det er vist kun akut men de kan godt fremrykke et ks ved behov gjorde de ved mig både 2 og 3 gang den ene en uge før den 1 ks tid det  2 ks 2 uger før den fastlagte dato. 

Om de vil i dit tilfælde skal jeg ikke kunne svare på  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.