Hjælp min søn tisser igennem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.447 visninger
11 svar
1 synes godt om
18. januar 2015

Anonym trådstarter

Min søn på tre et halvt har været blefri om dagen siden han var knap tre år. men bruger fortsat ble om natten. 

Har hørt de er klar til at smide den når den er tør om morgenen. Det er den dog langt fra. 

Han tisser faktisk igennem bleen hvis jeg ikke skifter den omkring midnat. Og jeg er bare så træt af at skulle op hver nat for at skifte ble. Det har trods alt stået på i tre et halvt år, og det burde ikke være nødvendigt synes jeg.

Han bliver storebror til juni, og nøj hvor kunne jeg godt tænke mig en pause fra natteroderi med bleskift inden det går løs igen.

men findes der ikke nogle bleer som kan suge mere. Altså nogle specielt til større børn? Han bruger libero up and go nu i str. 7 og de gør tilsyneladende ikke hvad de skal godt nok.

håber nogle har erfaringer jeg kan bruge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

Mor1986

Anonym skriver:

Min søn på tre et halvt har været blefri om dagen siden han var knap tre år. men bruger fortsat ble om natten. 

Har hørt de er klar til at smide den når den er tør om morgenen. Det er den dog langt fra. 

Han tisser faktisk igennem bleen hvis jeg ikke skifter den omkring midnat. Og jeg er bare så træt af at skulle op hver nat for at skifte ble. Det har trods alt stået på i tre et halvt år, og det burde ikke være nødvendigt synes jeg.

Han bliver storebror til juni, og nøj hvor kunne jeg godt tænke mig en pause fra natteroderi med bleskift inden det går løs igen.

men findes der ikke nogle bleer som kan suge mere. Altså nogle specielt til større børn? Han bruger libero up and go nu i str. 7 og de gør tilsyneladende ikke hvad de skal godt nok.

Up and go er bukse bleer?

vores datter er 2 1/2 år og hun bruger ble både dag og nat. Hub tisser meget om natten og de eneste der holder hende tør er libero comfort fit. Altså deres almindelig ble. Få gange har hun tisset igennem men så er det ofte fordi den har siddet forkert

Anmeld

18. januar 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84
Anonym skriver:

Kommer han på wc inden i selv går i seng evt??

Syntes de bleer du bruger sjældent svøber ordentligt.

Genmemvæder han hele bleen??  Får han noget særligt at drikke efter aftensmaden??  

Anmeld

18. januar 2015

Nea85

Jeg kan også anbefale at gå væk fra buksebleer, de slutter slet ikke ordentligt tæt..
Herhjemme er vi glade for rema1000s bleer str. 6. Det er meget få gange, at der har været uheld, og ofte fordi elastikken i natbukserne er "kravlet" ned i bleen.. 

Anmeld

19. januar 2015

Anonym trådstarter

Mor1986 skriver:

Up and go er bukse bleer?

vores datter er 2 1/2 år og hun bruger ble både dag og nat. Hub tisser meget om natten og de eneste der holder hende tør er libero comfort fit. Altså deres almindelig ble. Få gange har hun tisset igennem men så er det ofte fordi den har siddet forkert

Ja det er buksebleer. Vi har brugt complet fit før, men han ville ikke ligge og have dem på så derfor skiftede vi. Har så lige haft prøvet en man selv lukker, fra grøn balance, den tissede han også fuld og igennem.

Anmeld

19. januar 2015

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Kommer han på wc inden i selv går i seng evt??

Syntes de bleer du bruger sjældent svøber ordentligt.

Genmemvæder han hele bleen??  Får han noget særligt at drikke efter aftensmaden??  

Han tisser inden han selv kommer i seng. Det andet kan vi ikke gøre med ham, for så vil han ikke sove videre. Kender godt tricket med at sætte dem på potten hvor de sover videre, gjorde vi med den store, men duer ikke med ham her.

han gennemvæder den ja.

han drikker lidt til aftensmaden 17:15 og bliver puttet 18:30 måske er det for tæt på sengetid, men vi kan næsten ikke spise tidligere.

Anmeld

19. januar 2015

Anonym trådstarter

Nea85 skriver:

Jeg kan også anbefale at gå væk fra buksebleer, de slutter slet ikke ordentligt tæt..
Herhjemme er vi glade for rema1000s bleer str. 6. Det er meget få gange, at der har været uheld, og ofte fordi elastikken i natbukserne er "kravlet" ned i bleen.. 

Det er da et forsøg hver. Det er bare dyrt at skulle prøve forskellige, altså vi har købt så mange hvor vi kun har brugt et par stykker og så fundet ud af de slet ikke duer. Men remas har vi dog ikke prøvet endnu.

Anmeld

19. januar 2015

Hertz

Prøv at gå ind på drynites.dk der kan man bestille gratis prøver på natbleer, ved ikk om de er bedre eller noget da vi ikk selv har samme problem, men ku da være et forsøg værd.

Anmeld

19. januar 2015

Anonym trådstarter

Hertz skriver:

Prøv at gå ind på drynites.dk der kan man bestille gratis prøver på natbleer, ved ikk om de er bedre eller noget da vi ikk selv har samme problem, men ku da være et forsøg værd.

God ide! Tak!

Anmeld

19. januar 2015

Nea85

Anonym skriver:

Det er da et forsøg hver. Det er bare dyrt at skulle prøve forskellige, altså vi har købt så mange hvor vi kun har brugt et par stykker og så fundet ud af de slet ikke duer. Men remas har vi dog ikke prøvet endnu.

De koster omkring 55 kr for en pakke - jeg kan ikke lige huske hvor mange der er i. Jeg har været rigtig glad for dem! Kvaliteten minder ret meget om liberos, bare meget billigere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.