Pige deler sutteflaske med hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
5 svar
1 synes godt om
18. januar 2015

TNBC

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

SandraXOXO

Uhh jeg er ikke så meget for de der hundemøsser i ansigtet. Ad, heldigvis ikke noget vores egen hund gør. Og dele sut eller flaske med vovse er også ulækkert. Vores børn deler gerne mad med hunden- men så skal de ikke selv ha det i munden bagefter og hunden sidder pænt og venter, den tigger ikke som jeg synes det ser ud til at bassen på billedet gør men det da et sødt klip, de er vist rigtig gode venner <3 

Anmeld

18. januar 2015

bøllen

Det syntes jeg virkelig er klamt . Fatter nu heller ikke dem der lader hunde slikke sig i ansigtet .. Ad ad 

Anmeld

18. januar 2015

Masig

I forhold til hvad børn ellers får indenbords er det jo ikke det værste men jeg synes nu stadig det er lidt ulækkert. Vores søn har da også smagt lidt på hundens tyggeben og fået møsser af mormor og morfars hund men vi plejer altså at stoppe de ting når vi opdager det, udelukkende fordi jeg bare selv synes det er lidt ulækkert...

men udover det er da jo skønt at se hund og barn komme så godt ud af det med hinanden...

Anmeld

18. januar 2015

HVPigen

Syntes det er direkte ulækkert og klamt. 
Det ok barnet givet hunden mad, men det skal ikke tilbage til deres mund. 
syntes det ulækkert nogle forældre ikke griber ind 
men sådan er vi jo så forskellige. 

Anmeld

18. januar 2015

Linkaa

Har ikke lige set klippet, men hvis nogen ikke er klar over det, er en hundeøjne utrolig ren. Fire minutter efter den har spist, er munden ren igen pga. effektive enzymer og den store mundvandsproduktion. Derfor er det slet ikke så farligt som folk tror Ikke at jeg er fortaler for at dele mundvand med en hund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.