Mine sidstnye kager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.522 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. august 2009

linemus

Den ene er en (lidt for hurtig) kage til mormor, fordi hun fortjente det! Ville gerne have skrevet "verdens bedste mormor", men var både i pladsmangel og skrive-teknik-nød. Fik dog skrevet mormor med pastafarve, vand og en tandstik.

Kagen var "verdens nemmeste chokoladekage" med appelsinsaft/skal med et enkelt lag blåbærmousse. Det smagte nu ikke af helt vildt meget, men havde en flot lilla farve

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

Pige2009

Nej, hvor er den flot! En rigtig tøsekage

Anmeld

27. august 2009

linemus

Den anden var dagens projekt - et heldagsprojekt! En alm. lys kage, som jeg farvede med pastafarve og lagde sammen med smørcreme. Så var børnekagen klar til aftenens arrangement i børnehaven, og den blev beundret - det er jo dejligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2009

3rollinger

Fed ide

Har du bagt hvert lag individuelt. Ja, det har du jo nok, ellers ville det nok ikke blive saa lige

Anmeld

27. august 2009

linemus

3rollinger skriver:

Fed ide

Har du bagt hvert lag individuelt. Ja, det har du jo nok, ellers ville det nok ikke blive saa lige

Ja jeg har

Anmeld

27. august 2009

Pige2009

Wow... Jeg er virkelig imponeret!

Anmeld

27. august 2009

sarahb

linemus skriver:

Den anden var dagens projekt - et heldagsprojekt! En alm. lys kage, som jeg farvede med pastafarve og lagde sammen med smørcreme. Så var børnekagen klar til aftenens arrangement i børnehaven, og den blev beundret - det er jo dejligt

den er jo såååå fin med de lag... en rigtig regnbue kage

Anmeld

27. august 2009

ivfmarie

Den ser lækker ud! Flot arbejde!

Anmeld

27. august 2009

Susan1978

fed ide Line ...

og mormor kagen er da også fin..

Anmeld

27. august 2009

grinbidderen

nej hvor ser den bare rigtig lækker ud med alle de farver, rigtig godt fundet på og godt arbejde.. og den første ser da vil flot ud ville ønske min var lige så lækker.. mums nogen dejlige kager... håber de smagte jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.