emmaljunga big star supreme vs odder zip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
8 svar
2 synes godt om
18. januar 2015

Hvem?

Hvilken fylder mindst? 

Har altid haft emmaljunga, men har øje på Odderen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

Mor1986

Vi har emmaljunga. Og den kunn være i en renualt clio st car. Og bagage rummet var ikke vildsomt stort. 

Jeg aner ikke hvordan det er med Odder. Men kn fortælle at vi valgtw emmaljunga fordi vi hørte om flere dwr oplevede fejl på deres odder

Anmeld

18. januar 2015

babyprojekt

Hvem? skriver:

Hvilken fylder mindst? 

Odder zip fylder mindst da den kan være i en wv up og Toyota augo 

Anmeld

18. januar 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Hvem? skriver:

Hvilken fylder mindst? 

Odder med x Dream stel fylder ikke så meget.

emmaljunga fylder rigtig meget. Vi kunne næsten ikke have den i vores bil! Og det var en stor bil. 

Anmeld

18. januar 2015

Chevro

Hvem? skriver:

Hvilken fylder mindst? 

Jeg havde valgt emmaljunga i 2012, hvor jeg var helt sikre på hvad vi skulle have osv. Den dag vi så skulle ud og bestille og betale - Så havde de alle de nye oddere, og hold op jeg kunne pludselig mærke en stor forskel!!

Jeg har om kort tid behov for at min søn kan sidde ovenpå barnevognen, i søskendesædet. Og det vil han ikke kunne i en emmaljunga - da de ikke er egnet til det, når de er sat fast i midten - og odderen bruger hele stellet til at tage fra med

Nu efter 2 1/2 år, skal jeg bruge min Odder til 2. barn, og den står som ny!! Har været ude og få lavet et fuldt service på den, hvor der lige var lidt små ting som vi selv har fået slidt, der skulle skiftes - på trods af at garanti var udløbet - helt gratis! 

Jeg synes idag at Odderen er meget mere minimalistisk i sit udtryk og en stor del af dem fra min by der har emmaljunga, der hænger de meget i enden :/

Anmeld

18. januar 2015

Lisette W

Jeg har valgt Odder, fordi min mor der er dagplejemor har er erfaring med at de holder bedre. Hun passer to hvis emmajunga vogne allerede hænger, er rustene og flere småting er i stykke,  de er to år gamle. Oddervognene har hun ikke oplevet der skulle være noget i vejen med. Men det kommer jo nok an på hvordan man behandler vognen.  

Anmeld

18. januar 2015

Pigent

Hvem? skriver:

Hvilken fylder mindst? 

Odder fylder mindre end Emmaljunga. Jeg synes dog odders barnevogne er vildt dyre.

Den nye Stork barnevogn fra ønskebørn, er den der fylder mindst. Prisen er  mellem Emmaljunga og Odder, det kommer jo an på hvilken stel, farve, tilbehør man vælger ved de tre mærker. 

Anmeld

18. januar 2015

Hvem?

Har dog altid været glad for mine emmaljunga vogne til mine tre rollinger.

Men ja. De er slidte og nu venter vi nr 4 og de to vogne jeg har tilbage, er mildest talt lagt ihjel. Så vi skal ha ny og da nr tre.sådan bruger en. Vil vi gerne have en ny. Således nr to emmaljunga fungere som ekstra/reserve. 

Anmeld

18. januar 2015

Kvist

Hvem? skriver:

Hvilken fylder mindst? 

Jeg har en Emmaljunga, og min veninde en Odder, hendes fylder klart mere end min..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.