Anderledes fastelavns kostumer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.554 visninger
33 svar
7 synes godt om
17. januar 2015

A. Nonymsen

Ja altså jeg er ret fan af anderledes kostumer, som ikke alle er...

arbejder i institution så ser selv de 50 prinsesser, 25 spiderman osv osv hvert år

Før har hun været en havenisse, det sødeste kostume jeg nogensinde har set og kommer aldrig til at slå det og en mosterprinsesse...

Sidder og kigger rundt på nettet, men kan ikke rigtig finde noget... Det kan evt være noget man skal sy selv, bare det ikke er for indviklet

nogen der har nogle sjove anderledes udklædningers jeg kan præsentere for datteren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2015

Risse

A. Nonymsen skriver:

Ja altså jeg er ret fan af anderledes kostumer, som ikke alle er...

arbejder i institution så ser selv de 50 prinsesser, 25 spiderman osv osv hvert år

Før har hun været en havenisse, det sødeste kostume jeg nogensinde har set og kommer aldrig til at slå det og en mosterprinsesse...

Sidder og kigger rundt på nettet, men kan ikke rigtig finde noget... Det kan evt være noget man skal sy selv, bare det ikke er for indviklet

nogen der har nogle sjove anderledes udklædningers jeg kan præsentere for datteren

Jeg var en gang en snemand

Kostumet var lavet af pladevat og så havde jeg et kæmpe hoved af papmachet også med pladevat uden på, et lige så kæmpe hat og et virkelig langt halstørklæde!

Var SÅ stolt af mit kostume, men hold da op det var varmt! Især når der blev slået katten af tønden indendørs 

Anmeld

17. januar 2015

A. Nonymsen

Risse skriver:

Jeg var en gang en snemand

Kostumet var lavet af pladevat og så havde jeg et kæmpe hoved af papmachet også med pladevat uden på, et lige så kæmpe hat og et virkelig langt halstørklæde!

Var SÅ stolt af mit kostume, men hold da op det var varmt! Især når der blev slået katten af tønden indendørs 

Ja det er jo lige det, når man er 3 og render rund hele dagen, skal det også være til at bevæge sig i... 

Har set et my little pony, det ved jeg hun elsker... Men det er bare dyrt... Ellers har jeg kigget på en majskolbe, men om jeg kan få hende overtalt er så næste problem 

Anmeld

17. januar 2015

Loa

Havenisse 

har du billede? 

Her skal isabella være Elsa, og ja hun er stensikkert ikke den eneste, men det var hendes eneste valg og allerstørste ønske, så fred være med det 

Anmeld

17. januar 2015

A. Nonymsen

Loa skriver:

Havenisse 

har du billede? 

Her skal isabella være Elsa, og ja hun er stensikkert ikke den eneste, men det var hendes eneste valg og allerstørste ønske, så fred være med det 

Min datter var selvfølgeligt MEGET sødere... Hun havde naturligt lækre røde kinder også lavede vi en lille pink lanterne med en cykellygte i

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2015

tarkoflen

Thea var en hjemmelavet princess Leia fra Starwars sidste år, og det bliver hun muligvis også i år, tror stadig hun kan passe kostumet

Det var bare en alt for stor hvid t-shirt, et sølvfarvet stykke stof rundt om maven, påsyet nogle sorte "knapper" og så en brun hue med sådan nogle hårdimser, til at putte inden i en knold... Mega nemt og så cute, og der var bestemt ikke andre, der havde et kostume magen til, hvilket passede moren glimrende

Det kan også være hun bliver obi wan kenobi i år, og ja jeg har en kæreste der er mega star wars nørd Så længe barnet ikke selv går amok over prinsesser, så skal hun være noget andet!

Anmeld

17. januar 2015

tarkoflen

A. Nonymsen skriver:

Min datter var selvfølgeligt MEGET sødere... Hun havde naturligt lækre røde kinder også lavede vi en lille pink lanterne med en cykellygte i

Ej det er altså også ret sødt og ikke noget der er brugt i vildskab

Anmeld

17. januar 2015

A. Nonymsen

tarkoflen skriver:

Thea var en hjemmelavet princess Leia fra Starwars sidste år, og det bliver hun muligvis også i år, tror stadig hun kan passe kostumet

Det var bare en alt for stor hvid t-shirt, et sølvfarvet stykke stof rundt om maven, påsyet nogle sorte "knapper" og så en brun hue med sådan nogle hårdimser, til at putte inden i en knold... Mega nemt og så cute, og der var bestemt ikke andre, der havde et kostume magen til, hvilket passede moren glimrende

Det kan også være hun bliver obi wan kenobi i år, og ja jeg har en kæreste der er mega star wars nørd Så længe barnet ikke selv går amok over prinsesser, så skal hun være noget andet!

Sådan har jeg det også, flipper hun helt får hun selvfølgeligt lov at vælge... Hun er 3 så tænker det er sidste år jeg kan vælge for hende

men kender din datter Star wars, for ved ikke om jeg kan få hende i noget hun ikke ved hvad er? Der var det nemmere da hun var halvandet og kunne lokkes til alt hehe

Anmeld

17. januar 2015

Snoopy77

A. Nonymsen skriver:

Haha hvor er den fin

Anmeld

17. januar 2015

A. Nonymsen

tarkoflen skriver:

Ej det er altså også ret sødt og ikke noget der er brugt i vildskab

Nej nemlig... Og det er det jeg godt kan lide...

og selvom hun kun var halvandet ca elskede hun alle de Nårh, og næææh hvor er du fin kommentarer og billederne der blev taget... generelt er hun ret vild med opmærksomheden som et anderledes kostume medfølger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.