Mærkelig SA eller ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. januar 2015

Ønskerbaby15

Hej!!

testede for et par uger siden positiv og kæresten og jeg var lykkelige  

mandag sker der så det at jeg pludselig får ondt i maven (kraftigt) og har en gammel blodig meget meget lille pletblødning. Vi tager på lægevagten hvor jeg bliver scannet i får taget hcg blodprøve.

scanningen viser umiddelbart intet, men får at vide at det kan gå begge veje da jeg er så kort henne i min graviditet. Skal komme igen fredag og få taget nye bl.pr.

fredag får jeg svar pt telefon på blodprøverne. Mit hcg er faldet til 167 (fra 2xx) så sandsynligheden for SA er næsten 100 %.

i hele forløbet har jeg haft lidt niv i maven men ikke nogle stærke smerter. Har oplevet en smule blod på papiret ved næsten hvert toiletbesøg, men intet i trusserne.

har tid på gynækologisk afdeling på mandag til nye blodprøver og scanning.

nu sidder jeg så bare og tænker:

hvad er det der sker? Hvorfor bløder jeg ikke og aborterer ? Man kan vel ikke abortere uden kraftig blødning ? Kan jeg være gravid uden for livmoderen ?

håber nogle kan hjælpe mig med mine spørgsmål via erfaringer. Er ved at gå ud af mit gode skind!!!

ville have været 6+0 i dag hvis jeg fortsat havde været gravid.

knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2015

Ønskerbaby15

Slet ingen der har erfaringer med noget lignende ?

Anmeld

17. januar 2015

esioul

Ønskerbaby15 skriver:

Hej!!

testede for et par uger siden positiv og kæresten og jeg var lykkelige  

mandag sker der så det at jeg pludselig får ondt i maven (kraftigt) og har en gammel blodig meget meget lille pletblødning. Vi tager på lægevagten hvor jeg bliver scannet i får taget hcg blodprøve.

scanningen viser umiddelbart intet, men får at vide at det kan gå begge veje da jeg er så kort henne i min graviditet. Skal komme igen fredag og få taget nye bl.pr.

fredag får jeg svar pt telefon på blodprøverne. Mit hcg er faldet til 167 (fra 2xx) så sandsynligheden for SA er næsten 100 %.

i hele forløbet har jeg haft lidt niv i maven men ikke nogle stærke smerter. Har oplevet en smule blod på papiret ved næsten hvert toiletbesøg, men intet i trusserne.

har tid på gynækologisk afdeling på mandag til nye blodprøver og scanning.

nu sidder jeg så bare og tænker:

hvad er det der sker? Hvorfor bløder jeg ikke og aborterer ? Man kan vel ikke abortere uden kraftig blødning ? Kan jeg være gravid uden for livmoderen ?

håber nogle kan hjælpe mig med mine spørgsmål via erfaringer. Er ved at gå ud af mit gode skind!!!

ville have været 6+0 i dag hvis jeg fortsat havde været gravid.

knus 

Der kan være mange grunde til det.

Det kan være en missed abortion (hvor kroppen ikke selv kan komme af med det)

Graviditet udenfor livmoderen

Ikke for at skræmme dig, men sørg for de følger dit HCG til det er under 5. 

Det kan også være kroppen bare er lidt langsom til at udstøde det. 

Anmeld

17. januar 2015

Ønskerbaby15

esioul skriver:

Der kan være mange grunde til det.

Det kan være en missed abortion (hvor kroppen ikke selv kan komme af med det)

Graviditet udenfor livmoderen

Ikke for at skræmme dig, men sørg for de følger dit HCG til det er under 5. 

Det kan også være kroppen bare er lidt langsom til at udstøde det. 

Tusind tak for svar

ja jeg må nok vente og se hvad der sker. 

Og ja jeg skal nok sørge for de følger mig med blodprøver

Anmeld

17. januar 2015

Carina:-)

Der kan sagtens gå et stykke tid inden kroppen kommer igang med at udstøde det hele- og nogen gange skal der lidt hjælp til i form af et par piller.

Du er i gode hænder,og de følger dig så du skal ikke være bange 

Anmeld

17. januar 2015

Ønskerbaby15

Carina:-) skriver:

Der kan sagtens gå et stykke tid inden kroppen kommer igang med at udstøde det hele- og nogen gange skal der lidt hjælp til i form af et par piller.

Du er i gode hænder,og de følger dig så du skal ikke være bange 

Tusind tak 

men ja det er svært at være helt rolig synes jeg. Må slå lidt koldt vand i blodet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.