Dumt spørgsmål, men bliver nødt til at spørge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.653 visninger
6 svar
4 synes godt om
17. januar 2015

Anonym trådstarter

Ja dette er nok et dumt spørgsmål, for tænker selvfølgeligt at svaret er nej...

men sagen er den at jeg inden for det sidste halve år har mistet to gang sent (synes jeg) 11+ og 14+ 

begge gabge er jeg blevet scannet indvendigt  hvor alt var fint og når jeg så er kommet til scanning senere i graviditeten har noget været galt (har ikke udstødt fostrene af mig selv)

har et barn i forvejen hvor alt var perfekt... Nu kan jeg ikke lade være med at være lidt bange for en indvendig scanning... Kan de skade et foster?

er anonym da ingen ved at vi prøver gen med det samme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2015

Valle81

Nej, de kan ikke skade et foster eller føre til abort��

Anmeld

17. januar 2015

lillespir26

Jeg fik også indvendig scanning til NF og din pige har det fantastisk i maven og kommer til verden om 25 dage så nej hvis det skadede fosteret måtte de ikke gøre det 

og derud over findes der ingen dumme spørgsmål kun dumme svar tror alle kan forstå din bekymring 

Anmeld

17. januar 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Jeg fik også indvendig scanning til NF og din pige har det fantastisk i maven og kommer til verden om 25 dage så nej hvis det skadede fosteret måtte de ikke gøre det 

og derud over findes der ingen dumme spørgsmål kun dumme svar tror alle kan forstå din bekymring 

Nej du har nok ret... Tænker heller ikke at det skader hver gang... Men synes bare det er utroligt at de to gange jeg er blevet scannet indvendig er det gået galt, og da jeg ikke blev det var alting fint 

Anmeld

17. januar 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Nej du har nok ret... Tænker heller ikke at det skader hver gang... Men synes bare det er utroligt at de to gange jeg er blevet scannet indvendig er det gået galt, og da jeg ikke blev det var alting fint 

Så må du høre dem ad inden de gør det på dig en anden gang hvis det gør dig usikker kan du vel frabede dig at de gør det også evt tage konsekvensen af at det først er lidt senere de kan sige om alt er fint 

Anmeld

17. januar 2015

lillespir26

Husk md og nf er jo et tilbud ikke pålagt men det er jo så også kun dig ansvaret ligger på hvis der er noget der bliver overset 

Anmeld

17. januar 2015

Linkae

En indvendig scanning kan ikke forårsage fosterdød og aborter... Hvis der var en risiko for det tilbød man det ikke og sket ikke uden at oplyse herom. Jeg scannes indvendigt hver 4. Uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.