HJÆLP! skriger på 4. time!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
12 svar
8 synes godt om
16. januar 2015

Gabriel

Min søn på 5 uger skriger på 5. time. Han har sovet en halv time i midten. Altså omkring 20.30 til 21. Vi skiftes til at gå op og ned ad gulvet med ham hvilket hjælper lidt men så snart øjnene er ved at falde i skriger han igen.

Vi har været til kiropraktor med ham i formiddags. Kan det være en reaktion? 

Har givet ham lidt kamillete med lidt sukker i, hvilket normalt virker men ikke idag. 

Det virker ikke som om han har ondt men mere som om han har kørt sig selv så meget op at han ikke kan komme rigtigt ned igen. 

Han har spist lidt. Bøvset og haft afføring flere gange så det er heller ikk det.

Nogen forslag? Er desperat efterhånden!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2015

birthee

Det kan sagtens være en reaktion på behandling hos kiropraktor... Hvis han har haft en låsning, og den ikke er der mere, kan det føles ubehageligt, fordi han pludselig har mere bevægelse, hvis man kan sige det sådan... Mine tre har alle reageret med mere uro, efter de har været til første behandling...

Anmeld

16. januar 2015

Gabriel

Det er 4. behandling idag og han har slet ikk reageret så voldsomt før. Hans nakke er kommet på plads så det er kun lænden der er blevet behandlet idag 

Anmeld

16. januar 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84
Gabriel skriver:

Min søn på 5 uger skriger på 5. time. Han har sovet en halv time i midten. Altså omkring 20.30 til 21. Vi skiftes til at gå op og ned ad gulvet med ham hvilket hjælper lidt men så snart øjnene er ved at falde i skriger han igen.

Vi har været til kiropraktor med ham i formiddags. Kan det være en reaktion? 

Har givet ham lidt kamillete med lidt sukker i, hvilket normalt virker men ikke idag. 

Det virker ikke som om han har ondt men mere som om han har kørt sig selv så meget op at han ikke kan komme rigtigt ned igen. 

Han har spist lidt. Bøvset og haft afføring flere gange så det er heller ikk det.

Nogen forslag? Er desperat efterhånden!  

Lyder sikkert åndssvagt men prøv med dæmpet belysning og et bad hvor begge øre bliver dækket. Brugte dette da min datter på 2 måneder dengang, var småsyg og overtræt der slappede hun kort af og derefter fandt hun ro

Anmeld

16. januar 2015

birthee

Har I prøvet at svøbe ham ind i hans tæppe eller dyne?? Min datter på 14 dage, har brug for at blive svøbt, for at finde ro...

Anmeld

16. januar 2015

birthee

Gabriel skriver:

Det er 4. behandling idag og han har slet ikk reageret så voldsomt før. Hans nakke er kommet på plads så det er kun lænden der er blevet behandlet idag 

Okay... Mener der også er et "tigerspring" omkring de 5 uger, så måske det kan være det, kombineret med behandling, der kan være en "stor" oplevelse???

Anmeld

16. januar 2015

Mor1986

Ved 5 uger havde vores et tigerspring. Hun skreg uafbrudt i to timer og intet hjalp. Sådan var det hver aften i en uge og så stoppede det. Her brugte jeg en slynge. Den fik hende hurtig til at falde til ro 

Anmeld

16. januar 2015

Gabriel

Ja har prøvet både med tæppe og med dynen. Har prøvet at holde ham tæt ind til kroppen mens han var svøbt og har prøvet at ligge tæt med ham. Men intet virker

Anmeld

16. januar 2015

Gabriel

årgang84 skriver:

Lyder sikkert åndssvagt men prøv med dæmpet belysning og et bad hvor begge øre bliver dækket. Brugte dette da min datter på 2 måneder dengang, var småsyg og overtræt der slappede hun kort af og derefter fandt hun ro

Det har jeg ikke prøvet. Jeg gør et bad klart. Det er absolut et forsøg værd

Anmeld

16. januar 2015

mor88

Ja har prøvet både med tæppe og med dynen. Har prøvet at holde ham tæt ind til kroppen mens han var svøbt og har prøvet at ligge tæt med ham. Men intet virker

Kan det være noget med maven? Du kunne prøve at putte lidt babyolie på maven og massere blidt med uret, og derefter lægge en varmepude/mikrobølgeovnsvarmet håndklæde på maven.

Det plejede at hjælpe på vores da hun var nyfødt. Det kunne du prøve efter badet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.