Så kom Liam til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.396 visninger
5 svar
15 synes godt om
16. januar 2015

mor_til_L

1. 12 januar 2015

I dag er jeg 41+4.
Kl otte kommer vi til FG. Bliver tjekket for hjertelyd og fostervand og alt er som det skal være.
Vi bliver sendt hjem for at sove og ankommer til FG igen kl 14:30.. KL 14:45 bliver der lagt en stikpille og igen kørt hjertelyd- vi bliver sendt hjem efter halvenden time og skal vente til imorgen hvor jeg igen skal ha lagt en stikpille eller to.
Nat.
Veerne tog til kl 01. ringede til FG og de sagde jeg skulle tag de piller jeg fik med hjem.

1. 13 januar

kl 05:30 kørte vi afsted da veerne bliver mere intens.Vi kommer ind , fik noget morfin at sove på og kl 14.45 tog de vandet. Derfra gik veerne bare igang for alvor.
Fik lagt tog blorkader i skeden og vedrop + lattergas til mellem veerne. KL 2320 kom det smukkeste guld til verden . 3370 g og 52 cm lang. JM sagde han var stjerne kigger. Jeg flækkede både i skeden og ved ringmusklen. Røg i narkose efter fødslen for at blive syet sammen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2015

Lilje82

Stort tillykke med ham 

Anmeld

16. januar 2015

Clisolka

Stort tillykke med ham 

Anmeld

16. januar 2015

Carina:-)

Tillykke 

Anmeld

16. januar 2015

Babydrøm

Siss89 skriver:

1. 12 januar 2015

I dag er jeg 41+4.
Kl otte kommer vi til FG. Bliver tjekket for hjertelyd og fostervand og alt er som det skal være.
Vi bliver sendt hjem for at sove og ankommer til FG igen kl 14:30.. KL 14:45 bliver der lagt en stikpille og igen kørt hjertelyd- vi bliver sendt hjem efter halvenden time og skal vente til imorgen hvor jeg igen skal ha lagt en stikpille eller to.
Nat.
Veerne tog til kl 01. ringede til FG og de sagde jeg skulle tag de piller jeg fik med hjem.

1. 13 januar

kl 05:30 kørte vi afsted da veerne bliver mere intens.Vi kommer ind , fik noget morfin at sove på og kl 14.45 tog de vandet. Derfra gik veerne bare igang for alvor.
Fik lagt tog blorkader i skeden og vedrop + lattergas til mellem veerne. KL 2320 kom det smukkeste guld til verden . 3370 g og 52 cm lang. JM sagde han var stjerne kigger. Jeg flækkede både i skeden og ved ringmusklen. Røg i narkose efter fødslen for at blive syet sammen.

Stort tillykke med ham

Anmeld

16. januar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med ham - håber du er ok efter at blev syet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.