Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil i være søde at stemme på hvilke TRE stykker smørrebrød I ville vælge? Det skal vi nemlig have til Lias dåb, men jeg aner ikke hvad der er mest populært og derfor selvfølgelig skal bestilles mest af...
Stem venligst KUN på 3!
På forhånd tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kamsteg, fiskefilet og leverpostej m. bacon
Æg og rejer og rullepølse ville nok også være noget mange vælger
Pigent skriver: Kamsteg, fiskefilet og leverpostej m. bacon Æg og rejer og rullepølse ville nok også være noget mange vælger
jeg ville selv vælge fiskefilet, skinke og leverpostej
Jeg tænkte selv at fiskefilet og æg & rejer er populærest - og nok også leverpostej...
Uha elsker roastbeef med remulade og ristet løg!!!
æg og rejer, med lidt mayonnaise, karse og kaviar.
dyrelægens natmad er altid godt.
Og ellers leverpostej, bacon, remulade og ristede løg.., Vh stine
StineW79 skriver: Uha elsker roastbeef med remulade og ristet løg!!! æg og rejer, med lidt mayonnaise, karse og kaviar. dyrelægens natmad er altid godt. Og ellers leverpostej, bacon, remulade og ristede løg.., Vh stine
Vi bestiller udefra - så jeg er ikke helt klar over hvad der er på udover "hovedpålægget"
Jeg ville oftest vælge æg og rejer ... Så 2-3 af dem evt en dyrlægen
Vælger altid fiskefilet
Ved at der er sket et kæmpe fald i salget af rullepølse, fordi mange er bange for at spise det pga. listeria, så tænker at hvis I vælger den, er der nok nogle der vil holde sig fra den..
LinLin skriver: Vil i være søde at stemme på hvilke TRE stykker smørrebrød I ville vælge? Det skal vi nemlig have til Lias dåb, men jeg aner ikke hvad der er mest populært og derfor selvfølgelig skal bestilles mest af... Stem venligst KUN på 3! På forhånd tak
Jeg valgte: Roast beef, Fiskefillet og Leverpostej m. bacon.
Så er der både fisk, svin og okse på bordet
Var dog svært at vælge rullepølsen, dyrlægen og æg/rejer fra. Synes det hele lyder vildt godt! Så er sikker på at dine gæster nok skal blive glade uanset hvad i vælger
Fiskefilet- æg og rejer og roastbeef
Jeg bryder mig ikke om smørebrød da jeg simpelthen ikke spiser alt det "ekstra" fyld og det hjælper ikke bare at skrabe det af - det har stadig rørt det andet men en æg og rejer samt ørred med æggestand - det kan jeg klemme ned men når vi har været afsted så er der altid rift om æggemadderne fordi det er noget alle kan lide som oftest
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128