13-01-15 kom lillebror til verden kl8.37, 52cm lang og 3825gram. Ligeså perfekt som forventet
han er født ved pks 39+0
alt gik som det skulle. Mistede omkring 0.5 liter blod så det er jo meget pænt.
var oppe og gå første gang omkring kl 13.30. Synes slet ikke det var så smertefuldt som første gang jeg fik pks. Synes derimod efterveerme virkelig træk tænder ud denne gang i forhold til første gang. Synes faktisk at det væreste har været efterveerne.
amningen kører meget bedre denne gang ingen sår yay
hvilket jeg allerede havde fået på dag 2 med min datter. Så har kun ømme dutter. Og mælken er så småt begyndt at løbe til.
Storesøster er stadig ved at vende sig til den nye titel, hun havde en lidt hård opstart da vi kom hjem i går og hun har været ved mormor. Og de kom så igår da vi havde været hjemme et par timer. Det var lidt af en mundfuld at der var sådan en bette størrelse. Og så skete det der jo ikke lige måtte ske. Lillebror fik ikke drejet hovedet da han skulle gylpe så han fik det galt i halsen og det blev ved med at sidde og blokere hans luftveje. Så han blev også blå på et tidspunkt så vi var nødtil at ringe 112. Og en tur på børneafd. På Skejby. Men alt er fint nu. Men da jeg kørte med ambulancen og far blev ved Isabella blev hun rigtig ked af det. Så hun er meget på vagt nu når lillebror kommer med en pludselig lyd. Og hun tjekker meget vores mimik når lillebror græder.
Men håber snart det går lidt i glemmebogen. Så hun kan slappe mere af. Ellers synes jeg hun tager det hele meget pænt.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld