Baby sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.691 visninger
9 svar
6 synes godt om
15. januar 2015

Risse

Hej piger!

Jeg håber sådan at der er nogen der kan hjælpe! Jeg sad nemlig her den anden dag og søgte på noget DIY baby på nettet, og frem kom blandt andet de fineste små hjemmesyede babysko! Jeg søgte derfor straks mere specifikt videre på dette og er fuldstændig hooked! - Jeg MÅ bare prøve selv at sy og designe mine egne baby/børne sko!

Men det er så hertil mit problem kommer... Jeg kan ikke finde nogen opskrifter! Jeg kan selvfølgelig printe nogle af de få billeder man kan finde på nettet, og så forsøge mig frem med størrelsen, men min kusine (som skoene er tiltænkt) bor i den anden ende af landet, så har ikke lige noget at måle efter 

Jeg har så forsøgt at lede efter bøger med syopskrifter på sko - men intet! Kan det virkelig være rigtigt at det kun er amerikanere, russere og kinesere, som synes at det er sødt og sjovt at sy babysko? For jeg har i hvert fald kun kunne finde nogle få ubrugelige opskrifter derfra, og har ikke rigtig lyst til at begive mig ud i den slags med told og andre mål og sprog og alt det 

Så, hvis i kender nogle bøger eller sider på nettet (inden for EU), hvor man kan finde/købe guidelines, skabeloner og mønstre på hjemmesyede babysko, ja så sig endelig til! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2015

Babydrøm

Risse skriver:

Hej piger!

Jeg håber sådan at der er nogen der kan hjælpe! Jeg sad nemlig her den anden dag og søgte på noget DIY baby på nettet, og frem kom blandt andet de fineste små hjemmesyede babysko! Jeg søgte derfor straks mere specifikt videre på dette og er fuldstændig hooked! - Jeg MÅ bare prøve selv at sy og designe mine egne baby/børne sko!

Men det er så hertil mit problem kommer... Jeg kan ikke finde nogen opskrifter! Jeg kan selvfølgelig printe nogle af de få billeder man kan finde på nettet, og så forsøge mig frem med størrelsen, men min kusine (som skoene er tiltænkt) bor i den anden ende af landet, så har ikke lige noget at måle efter 

Jeg har så forsøgt at lede efter bøger med syopskrifter på sko - men intet! Kan det virkelig være rigtigt at det kun er amerikanere, russere og kinesere, som synes at det er sødt og sjovt at sy babysko? For jeg har i hvert fald kun kunne finde nogle få ubrugelige opskrifter derfra, og har ikke rigtig lyst til at begive mig ud i den slags med told og andre mål og sprog og alt det 

Så, hvis i kender nogle bøger eller sider på nettet (inden for EU), hvor man kan finde/købe guidelines, skabeloner og mønstre på hjemmesyede babysko, ja så sig endelig til! 

Kan desværre ikke hjælpe, men hold da op de er søde! 

Anmeld

16. januar 2015

Risse

Babydrøm skriver:

Kan desværre ikke hjælpe, men hold da op de er søde! 

Ja er de ikke? Og der findes bare SÅ mange forskellige når man lige hurtig-søger på google! Og man skal jo nærmest ikke bruge noget! Så ja, jeg håber da at der er nogen der vil kunne hjælpe

Anmeld

16. januar 2015

lineog4

Har du søgt etsy?

Anmeld

16. januar 2015

Skouboe

16. januar 2015

naj88

Her er et gratis mønster på nogle sko, som er virkelig søde. 

De er dog størrelse 6-12 måneder, så jeg ved ikke, om det er for stort.

http://thecottagemama.com/2014/09/mary-jane-baby-shoes-pattern/

Anmeld

16. januar 2015

Risse

16. januar 2015

Risse

Skouboe skriver:

Laralil har en DIY

http://www.laralil.dk/2012/01/babysko-diy.html 

Tusind tak! De er virkelig søde 

Anmeld

16. januar 2015

Risse

naj88 skriver:

Her er et gratis mønster på nogle sko, som er virkelig søde. 

De er dog størrelse 6-12 måneder, så jeg ved ikke, om det er for stort.

http://thecottagemama.com/2014/09/mary-jane-baby-shoes-pattern/

Iiih de er altså også bare fine! tusind tak for link! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.