Holbæk venner søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.506 visninger
6 svar
2 synes godt om
15. januar 2015

Tullemor89

Hej dejlige damer!

Jeg er nytilflytter til Holbækområdet og søger ligesindede mennesker  Jeg selv er 25 og er flyttet fra Århus og til en lille landsby - hvilket er en stor omvæltning og jeg kender nærmest ingen her. Jeg er gravid i 29. uge og venter spændt på min kærestes og min dejlige lille pige der kommer til April. Der er et dejligt stykke tid til, og jeg savner lidt nogen at snakke med 

Hvis du nu keder dig lidt lige som mig, eller måske har plads til en veninde mere - så skriv endelig en besked 

Jeg venter spændt!

Trine

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

15. januar 2015

Vik

Profilbillede for Vik
Tullemor89 skriver:

Hej dejlige damer!

Jeg er nytilflytter til Holbækområdet og søger ligesindede mennesker  Jeg selv er 25 og er flyttet fra Århus og til en lille landsby - hvilket er en stor omvæltning og jeg kender nærmest ingen her. Jeg er gravid i 29. uge og venter spændt på min kærestes og min dejlige lille pige der kommer til April. Der er et dejligt stykke tid til, og jeg savner lidt nogen at snakke med 

Hvis du nu keder dig lidt lige som mig, eller måske har plads til en veninde mere - så skriv endelig en besked 

Jeg venter spændt!

Trine

Hej, jeg bor 25 km fra Holbæk og er 28 år vi venter vores andet barn ( dreng) i starten af maj. 

Anmeld Citér

15. januar 2015

Louisejulia

Jeg er 19 år, har en pige på næsten et år og bor i Holbæk 

du er velkommen til at skrive 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Kamillaaa91

Hej 

Jeg kommer godt nok fra Slagelse men derfor kan man da godt køre til Holbæk jeg er selv tilflytter fra Horsens �� 

jeg har en pige på 4 år og venter en lille pige med ankomst i starten af maj �� jeg er selv 23 ��

Anmeld Citér

26. marts 2015

Zenia's mor

Hej . Jeg bor i Korsør og hat en lille pige på 5 mrd og mangler os selv veninder og jeg er 21 år 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Zenia's mor

Hej . Jeg bor i Korsør og hat en lille pige på 5 mrd og mangler os selv veninder og jeg er 21 år 

Anmeld Citér

28. april 2015

Milas14

Jeg er 36 år og venter mit 4 barn til okt Jeg bor i Svinninge.. 

Har boet her i ca 2,5 år..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+