Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Yes Yes Yes, så smed jeg lige 2.9 kg på min første uge på Christian Bitz kuren ☺☺
Jeg er med på Skive på vægten og mit hold har tabt 8.6 kg i alt ☺☺
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sejt gået
MyLove E skriver: Yes Yes Yes, så smed jeg lige 2.9 kg på min første uge på Christian Bitz kuren ☺☺ Jeg er med på Skive på vægten og mit hold har tabt 8.6 kg i alt ☺☺
Hvor sejt Burde prøve den kur
Babydrøm skriver: Hvor sejt Burde prøve den kur
Ja Gør det den er nem
MyLove E skriver: Ja Gør det den er nem
Flot gået. :-)
Tænkte er det en kur der er realistisk i det lange løb? Tænker når det bliver hverdag igen?
Det lyder endnu bedre hvis den også er nem
årgang84 skriver: Flot gået. :-) Tænkte er det en kur der er realistisk i det lange løb? Tænker når det bliver hverdag igen?
Ja.. Når de 8 uger er færdige så har vi 8 ugers madplan som der nok skal rettes lidt i efter hvad vi kan lide og ikke lide Regner med vi har Ca 6-7 ugers plan som så kan køre i rotation
Indeholder den kur du er på nu meget fisk og skaldyr?? Tænker eftersom jeg er hypermoderne allergisk for disse
årgang84 skriver: Indeholder den kur du er på nu meget fisk og skaldyr?? Tænker eftersom jeg er hypermoderne allergisk for disse
Ikke rigtigt men lidt for man skal jo helst ha det 2-3 gange om ugen. Det er mest i frokosten
Hejsa ville lige høre hvordan det står til??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128