hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. januar 2015

skoust

hvornår begyndte i at købe ting til babyen? hvor langt var i henne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Begge gange i uge 12, efter NF var veloverstået! Vh stine

Anmeld

15. januar 2015

skoust

StineW79 skriver:

Begge gange i uge 12, efter NF var veloverstået! Vh stine

okay  

jeg er 12+0 i dag og skal til nf på onsdag ej hvor bliver det bare spændende

Anmeld

15. januar 2015

Risse

Når jeg en gang bliver gravid, begynder vi at kigge efter ting efter NF-scanning, men shopperiet går først for alvor i gang efter MD-scanning, når vi har fået kønnet at vide

Anmeld

15. januar 2015

Lisette W

Jeg købte et par sutsko den dag lægen bekræftede jeg var gravid, en bamse da nf scanningen var fin, og tre sæt tøj og en brugt barnevogn da vi fik kønnet af vide ved md scanningen. Jeg er nu i 28. uge, og vi er gået igang med at lave børneværelse. Vi har fået/arvet en masse ting, og resten køber vi når værelset står klar

Anmeld

15. januar 2015

skoust

det er også en god ide... jeg har bare lyst til at gå amok med at købe alle de ting vi skal have.. men er kommet der til at det er bedst efter nf.

det eneste vi er sikker på det er hvilken barnevogn det skal være men det er jo alt for tidligt at købe 

Anmeld

15. januar 2015

skoust

Lisette W skriver:

Jeg købte et par sutsko den dag lægen bekræftede jeg var gravid, en bamse da nf scanningen var fin, og tre sæt tøj og en brugt barnevogn da vi fik kønnet af vide ved md scanningen. Jeg er nu i 28. uge, og vi er gået igang med at lave børneværelse. Vi har fået/arvet en masse ting, og resten køber vi når værelset står klar

jeg vil bare så gerne købe nu.. men det er vist lidt for tidligt 

Anmeld

15. januar 2015

MorTil4<3

Jeg købte den allerførste baby ting i går faktisk  

men har jo en del i forvejen pga 2 før hihi 

men ellers resten bestiller vi faktisk hjem her efter NF den 27  

Anmeld

15. januar 2015

CarinaSB

skoust skriver:

hvornår begyndte i at købe ting til babyen? hvor langt var i henne??

Jeg var en af dem som var sent ude .. Jeg var i uge 30 da vi købte ting .. Jeg havde knap 2 mdr til termin da vi købte vores barnevogn :)

Anmeld

15. januar 2015

Steffecph

Jeg købte første sæt tøj efter NF, for at fortælle min kæreste at det var gået godt :-) han kunne desværre ikke komme med. 

Da vi havde været til kønsscanning købte vi ligeså et sæt tøj i lyserøde farver :-) 

Men vi købte først for alvor ind efter Md, da alt viste sig at være i orden :-) jeg er 34+2 i dag, og vi mangler stort set kun at købe madras til lift og barnevogn samt at få hentet barnevognen. Det er gået stærkt de sidste par uger med januar udsalg :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.