Hvad passer til Liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2015

Lisette W

Silje-Liv

Rebecca-Liv

Lykke-Liv

Lilly-Liv

Liv-Eline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2015

ErDetSnartNU

Jeg synes Liv er et super smukt navn, men jeg er enig med mange af de andre - det er (i hvert fald i min mund) svært at sætte et navn efter Liv, da det "stopper" meget med sin korte konsonant. Hvis det var mig, ville jeg enten bare kalde hende Liv og så evt give hende et mellemnavn, som ikke er en del af det daglige kaldenavn, eller også ville jeg kalde hende Anna-Liv. Det var den første kombination der faldt mig ind, også før jeg så andre havde skrevet det 

Anmeld

16. januar 2015

Sniks86

ErDetSnartNU skriver:

Jeg synes Liv er et super smukt navn, men jeg er enig med mange af de andre - det er (i hvert fald i min mund) svært at sætte et navn efter Liv, da det "stopper" meget med sin korte konsonant. Hvis det var mig, ville jeg enten bare kalde hende Liv og så evt give hende et mellemnavn, som ikke er en del af det daglige kaldenavn, eller også ville jeg kalde hende Anna-Liv. Det var den første kombination der faldt mig ind, også før jeg så andre havde skrevet det 

Og jeg er fuldstændig enig og havde besluttet med mig selv at det kun skulle være Liv fordi alle de navne jeg kunne lide udover, slet ikke lyder godt sammen. 

Men det er meget rart at se om nogen har gode ideer til noget der rent faktisk klinger godt. Men jeg er stadig usikker. 

Det ender nok med kun Liv. 

Anmeld

16. januar 2015

o1Mutte

Sniks86 skriver:

Ja, altså hvis hun ikke kun skal hedde Liv. Synes måske navnet er lidt kort så kunne godt bruge nogle bud på hvad du synes der passer til. Skyd endelig. 

Storesøster hedder Leonora, det behøver ikke passe sammen til hendes navn. 

KEnder en der hedder Liv Lykke Synes det er et flot navn  

Anmeld

16. januar 2015

hekran

Liv-Line, ej ok 

Jeg tænkte først Liv Malena. Synes det svinger fint med to L

Anmeld

16. januar 2015

et-ønske

Min pige hedder Liv Mai - men det er blot et mellemnavn og ikke et kalde navn

Anmeld

16. januar 2015

Røverdatter

Sniks86 skriver:

Ja, altså hvis hun ikke kun skal hedde Liv. Synes måske navnet er lidt kort så kunne godt bruge nogle bud på hvad du synes der passer til. Skyd endelig. 

Liv Lotus

Liv Viola

Liv Maria

Anmeld

16. januar 2015

modesty

Sniks86 skriver:

Endnu et navn der starter på L.

Liv Lykke

Liv Luna

Liv Luka

Liv Lia

Liv Lulu

Liv Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.