Rentesats på boliglån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.987 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej piger.

Vi er ved at lægge lån om. Vi har i dag et kreditforeningslån på 1.650.000 kr. og et boliglån på 500.000 kr. Mit spørgsmål er, hvilken rentesats har I på jeres boliglån?

Vi vil have lagt om til variabel rente på vores kreditforeningslån (har i dag 4% fastforrentet) da vi hellere vil betale mere af på vores boliglån. Tror I en rente på 5% på boliglånet er opnåelig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2015

l.kjoeller

De fleste  boliglån er variabelt forrentet mig bekendt 

Anmeld

15. januar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Hej piger.

Vi er ved at lægge lån om. Vi har i dag et kreditforeningslån på 1.650.000 kr. og et boliglån på 500.000 kr. Mit spørgsmål er, hvilken rentesats har I på jeres boliglån?

Vi vil have lagt om til variabel rente på vores kreditforeningslån (har i dag 4% fastforrentet) da vi hellere vil betale mere af på vores boliglån. Tror I en rente på 5% på boliglånet er opnåelig?

Hej, vi er ved at lægge vores om. Vi har variabelt med max 5% på det ene, og fastforrentet på det andet til 3% 

men nu lægges de begge om, så de er fastforrentet 2% Det er så sindssygt vildt med de renter. Men perfekt tidspunkt!

begge vores er kreditforeningslån. 

Anmeld

15. januar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Hej piger.

Det afhænger godt nok meget af jeres bank!! I vores bank var renterne på boliglån 13% i starten og 8 fik vi forhandlet os ned til senere. Men det er betalt. 

Men de er så syge! Så hvis i kan få jeres kreditlån ned på fast med de renter der er nu, så gør endelig det! Da jeres lån render over mange år! Og når jeres restgæld i huset endnu er så stort, så betyder 2% altså en del ekstra evt..

banklånet ved jeg simpelthen ikke om i kan få så langt ned? :-) Men pres! 

Anmeld

15. januar 2015

L-Mortil3

Vi har 3,7 % fastforrentet ��

Anmeld

15. januar 2015

mille95

Anonym skriver:

Hej piger.

Hej,

Jeg jeg sidder som caster på et TV penge program med Michele Bellaiche.

Vi leder efter alle slags cases, der står overfor en låneomlægning i forbindelse med deres bolig- og realkreditlån.  

For dem alle gælder det, at vi kan tilbyde dem uvildig professionel rådgivning til at få kigget deres budget og lånevilkår igennem.

Hvis du er interesseret i at høre mere, er du velkommen til at ringe til mig 40520721
Vh Anne

Anmeld

15. januar 2015

aarhusmor

Vi har på bankens almindelige boliglån 7% i rente.

Vi kører med F1 for netop at afdrage, så der skyldes ikke ret meget mere

Du skal være obs på at hvis du samlet set skylder under 80% af din boligs værdi, så kan du få din "bank boliglån" som en prioritetskredit og derved lavere rente.

Anmeld

15. januar 2015

Mor1986

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg mener vi hos total kredit har fast forrentet og det er på 3%. Vi skylder hos dem omkring 660.000 kr 

Anmeld

16. januar 2015

Janey

Profilbillede for Janey

Vi har en såkaldt boligkredit på den del af lånesummen som ikke er kreditforeningslån på, og den har vi fået presset ned på 5,25%, men det lykkedes kun fordi, vi kunne vise, at vi havde et tilbud fra en anden bank om, at de ville give os det. Renten på boliglån er dog som regel aldrig fast, så de forbeholder sig ret til at ændre den senere, men det har de nu aldrig gjort i de år, vi har haft den.

Anmeld

17. januar 2015

Mulle0802

Janey skriver:

Vi har en såkaldt boligkredit på den del af lånesummen som ikke er kreditforeningslån på, og den har vi fået presset ned på 5,25%, men det lykkedes kun fordi, vi kunne vise, at vi havde et tilbud fra en anden bank om, at de ville give os det. Renten på boliglån er dog som regel aldrig fast, så de forbeholder sig ret til at ændre den senere, men det har de nu aldrig gjort i de år, vi har haft den.

Hvilken bank har i?

vi prøvede nemlig det samme med vores bank, Nordea, sådan noget gjorde de ikke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.