1. barn, Nf. (12+2)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.379 visninger
6 svar
11 synes godt om
14. januar 2015

Familie

Så har vi set vores baby for første gang! Det var en helt fantastisk oplevelse for os 

H*n lå og sov så fint i maven, men med lidt hjælp blev barnet vækket og vi kunne se nogle dejlige bevægelser derinde. Vi havde en rigtig god oplevelse og fik at vide vi venter os en sund og rask baby til sommer 

De informationer vi fik var: Længde på 58 mm, nakkefold 1,3 mm, hjerteslag på 158 og en risiko på 1:19.000. 

Til næste scanning skulle vi gerne få at vide hvilket køn vi venter os, kan slet ikke vente til at skulle se babyen igen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2015

AnnaK89

Jeg tror det er en pige pga. den høje hjertefrekvens

Anmeld

14. januar 2015

Familie

AnnaKJ skriver:

Jeg tror det er en pige pga. den høje hjertefrekvens

Nu får vi at se til kønsscanning hehe. Det bliver spændende om det kommer til at passe overens med hjertefrekvensen

Anmeld

15. januar 2015

asff

Familie skriver:

Så har vi set vores baby for første gang! Det var en helt fantastisk oplevelse for os 

H*n lå og sov så fint i maven, men med lidt hjælp blev barnet vækket og vi kunne se nogle dejlige bevægelser derinde. Vi havde en rigtig god oplevelse og fik at vide vi venter os en sund og rask baby til sommer 

De informationer vi fik var: Længde på 58 mm, nakkefold 1,3 mm, hjerteslag på 158 og en risiko på 1:19.000. 

Til næste scanning skulle vi gerne få at vide hvilket køn vi venter os, kan slet ikke vente til at skulle se babyen igen 

jeg tror det er en dreng, Man siger, hvis ''tappen'' vender op, er det en dreng, og det ser sådan ud

Anmeld

15. januar 2015

Familie

asff skriver:

jeg tror det er en dreng, Man siger, hvis ''tappen'' vender op, er det en dreng, og det ser sådan ud

Det gætter jeg også lidt på at det er  Men hvis man kigger på forskellige scanningsbilleder, så kan jeg se at andre også har haft et billede som minder om dette, hvor det så er en pige trods tappen der peger op  Er spændt på scanningen!

Anmeld

31. januar 2015

Familie

asff skriver:

Nu har vi været til kønsscanning og det er en dreng som gemmer sig derinde Hun sagde også at det med tappen var rigtigt og der var ingen tvivl da hun kiggede efter 

Anmeld

31. januar 2015

asff

Familie skriver:

Nu har vi været til kønsscanning og det er en dreng som gemmer sig derinde Hun sagde også at det med tappen var rigtigt og der var ingen tvivl da hun kiggede efter 

IIIIH (Hvor er jeg bare go' ) haha, kæmpe tillykke, venter også selv en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.