Flere børn bliver tidligt teenagere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. marts 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra Jyllandsposten

Ny stor undersøgelse fra Rigshospitalet af 1800 børn skal fastslå, om ændringen er reel eller en følge af øget opmærksomhed

Meget tyder imidlertid på, at vore børn i dag kommer i puberteten også endnu tidligere, end man mente for få år siden og endnu tidligere end ved de gennemsnitligt 10,9 år, som seneste undersøgelse fra 1992 viste, hvad angik pigerne.

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2008

MorTilTor

Inspireret af den henvisning til en artikel omkring børn der kommer tidligt i puperteten, synes jeg lige jeg vil dele denne hjemmeside med jer, hvor jeg køber meget af mit børnetøj og samtlige hudplejeprodukter.
Jeg tror på, at man i det omfang man nu kan, skal undgå at udsætte sit barn for alt for mange allergifremkaldende -/hormonforstyrrende stoffer, og det gøres bl.a. ved at købe økologisk/svanemærket.

www.raskerollinger.dk

Hilsen Tors mor
P.S. Jeg fik lagt indslaget forkert i første omgang (under babyudstyr) men hva´... budskabet kan vel ikke komme for meget ud :P

Anmeld

30. marts 2008

Pia.

MorTilTor skriver:

Inspireret af den henvisning til en artikel omkring børn der kommer tidligt i puperteten, synes jeg lige jeg vil dele denne hjemmeside med jer, hvor jeg køber meget af mit børnetøj og samtlige hudplejeprodukter.
Jeg tror på, at man i det omfang man nu kan, skal undgå at udsætte sit barn for alt for mange allergifremkaldende -/hormonforstyrrende stoffer, og det gøres bl.a. ved at købe økologisk/svanemærket.

www.raskerollinger.dk

Hilsen Tors mor
P.S. Jeg fik lagt indslaget forkert i første omgang (under babyudstyr) men hva´... budskabet kan vel ikke komme for meget ud :P

Tak for tippet... den vil jeg straks se mere på...

Knus fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.