kastet til side??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. august 2009

Anonym trådstarter

hej jeg ville lige høre om i har også har prøvet og bare blive kastet til side , fordi man er gravid!?? ja jeg har lige fået en besked af en veninde, som skriver ( træls du er gravid, for så kan du bare ikk være med til alt det sjove!) kiggede sgu noget! sys det underligt sådan som folk er nogle gange efter man er blivet gravid. ja jeg er lige ano for hende min veninde er her inde også!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
det er da også bare skide hamrende irriterende!
Men mon ikke du skal sige til din veninde (og til alle andre) at du rigtig gerne vil være med til de forskellige ting de laver? eller selv tage initiativ til at lave noget med dem?
Du kan eventuelt arrangere en biograftur for alle tøserne, for at vise du stadig er dig?
knus Caroline 13+6, som heldigvis ikke er "kedelig gravid" endnu!

Anmeld

27. august 2009

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

det er da også bare skide hamrende irriterende!
Men mon ikke du skal sige til din veninde (og til alle andre) at du rigtig gerne vil være med til de forskellige ting de laver? eller selv tage initiativ til at lave noget med dem?
Du kan eventuelt arrangere en biograftur for alle tøserne, for at vise du stadig er dig?
knus Caroline 13+6, som heldigvis ikke er "kedelig gravid" endnu!

nu ved jeg hun mener druk ture osv !

Anmeld

27. august 2009

Moderator

Anonym skriver:

nu ved jeg hun mener druk ture osv !

ja ok..så er det sgu ikke nemt Der er jeg nok også lidt kedelig, men kun fordi jeg ikke orker! i princippet kan man jo sagtens tage med de andre i byen/til fester, og bare drikke andet end alkohol...men hvis de synes du er kedelig fordi du ikke drikker... er de så gode nok venner? ved godt det er skide hamrende hårdt, og man har heller ikke lyst til at stå helt alene, forladt af alle vennerne! Men du får en fantastisk bebs lige om snart! så er der ikke "plads" til dem der ikke kan acceptere din nye titel som MOR

Anmeld

27. august 2009

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

ja ok..så er det sgu ikke nemt Der er jeg nok også lidt kedelig, men kun fordi jeg ikke orker! i princippet kan man jo sagtens tage med de andre i byen/til fester, og bare drikke andet end alkohol...men hvis de synes du er kedelig fordi du ikke drikker... er de så gode nok venner? ved godt det er skide hamrende hårdt, og man har heller ikke lyst til at stå helt alene, forladt af alle vennerne! Men du får en fantastisk bebs lige om snart! så er der ikke "plads" til dem der ikke kan acceptere din nye titel som MOR

tænkt det samme,! syns bare det latterligt og komme af med det!

Anmeld

27. august 2009

Moderator

Anonym skriver:

tænkt det samme,! syns bare det latterligt og komme af med det!

det er også latterligt at sige..og slet ikke noget du har brug for at høre! Du skal bare nyde din sidste tid af din graviditet, og nyde de mennesker som også glæder sig!

Anmeld

27. august 2009

Sweet1978

Øh nej, lang historie og skal ikke ynkes så bare lige kort havde ikke rigtig nogen venner at miste har haft en hård barndom. Så de venner der var var faktisk min daværende kærestes. De holdt ved indtil vi gik fra hinanden hvor jeg så stod temmelig alene. Men et halvt år efter flyttede jeg i en lejlighed og siden er det kun gået fremad. Så jeg har faktisk flere venner nu, fordi børnene også tiltrækker nogen andre med børn osv. Mødregrupper, og nu hvor jeg er startet forfra i Randers har jeg fundet mange herinde.

Nå pointen selvom du mister nogen skal du ikke være ked for der kommer andre og de er på dit plan / niveau i livet. Så du skal nok få det sjovt i fremtiden også

Anmeld

27. august 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Jeg vil nok også mene, at et "Ih hvor dejligt for dig. Stort tillykke" ville have været mere på sin plads.
Men desværre er de mennesker som betyder mest for en også dem som skuffer en dybest.

Anmeld

27. august 2009

Pige2009

Har heldigvis kun fået positiv respons fra vennerne. Jeg føler stadig jeg er den samme, da jeg stadig er med "hvor det sner" dog uden alkoholen... Tag en snak med hende...

Anmeld

27. august 2009

Trolde_mor

Sweet1978 skriver:

Øh nej, lang historie og skal ikke ynkes så bare lige kort havde ikke rigtig nogen venner at miste har haft en hård barndom. Så de venner der var var faktisk min daværende kærestes. De holdt ved indtil vi gik fra hinanden hvor jeg så stod temmelig alene. Men et halvt år efter flyttede jeg i en lejlighed og siden er det kun gået fremad. Så jeg har faktisk flere venner nu, fordi børnene også tiltrækker nogen andre med børn osv. Mødregrupper, og nu hvor jeg er startet forfra i Randers har jeg fundet mange herinde.

Nå pointen selvom du mister nogen skal du ikke være ked for der kommer andre og de er på dit plan / niveau i livet. Så du skal nok få det sjovt i fremtiden også

Super meget enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.