6.5 mdr. og sover først kl 00!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. januar 2015

elskeratværemor

Min søn har siden han var lidt over en mdr sovet tidligt, så blev det senere og senere, og nu sover han først rigtigt imellem 00-00.45 tidenhan bliver lagt ved en 20-21 tiden da han er meget træt der, får grød og mælk inden og alt hvad der skal til, vågner så igen efter 30-45 max og er frisk, så sover han først  rigtigt ved en 00-00.30 tiden hvor han så nogle gange står op ved en 5 tiden og ska ha en lille flaske, og så sover han videre til en 9.30 tiden, men lige nu er det første jeg tænker på når jeg står op- ååågh endnu en lang dag, jeg klare den fint indtil kl 22, men så er jeg os komplet smadret, ved ikke mine levende råd- nogle fif/råd something????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2015

M &.I

Min søn på 2,6 år han sover også tidligt efter 2 timer vågner han frisk kl 22 så kæmper jeg. 

En til videre sover vi alle tre kl 2.30 om natten vi sover også sammen seng og der leger han også . Jeg er også helt smadre! 

Så jeg har ingen råd  

Anmeld

14. januar 2015

Gabriel

sus1987 skriver:

Min søn har siden han var lidt over en mdr sovet tidligt, så blev det senere og senere, og nu sover han først rigtigt imellem 00-00.45 tidenhan bliver lagt ved en 20-21 tiden da han er meget træt der, får grød og mælk inden og alt hvad der skal til, vågner så igen efter 30-45 max og er frisk, så sover han først  rigtigt ved en 00-00.30 tiden hvor han så nogle gange står op ved en 5 tiden og ska ha en lille flaske, og så sover han videre til en 9.30 tiden, men lige nu er det første jeg tænker på når jeg står op- ååågh endnu en lang dag, jeg klare den fint indtil kl 22, men så er jeg os komplet smadret, ved ikke mine levende råd- nogle fif/råd something????

Det er svært at styre søvnen hos de små størrelser men måske du kunne prøve at lade ham sove lur tidligere på dagen så han er træt tidligere? 

Det lyder som om det er hele hans døgnrytme der er lidt "upraktisk" for dig og din dag så måske hele rytmen skal vendes rundt. Prøv at rykke det hele med en halv eller hel time om dagen.  .

Ellers hjælper det på min søn med et bad og lidt olie massage om aftenen lige før sengetid. Så bliver han så dejlig træt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.