Hej. Min kæreste og jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid, selvom vi har brugt kondom og jeg er på p-piller..... Lyder umuligt at jeg så er gravid... Men min læge fortalte at det ses oftere.. :/
nå.. Men min kæreste er 21 og jeg er 20. Den lille vil komme til august og der vil kæresten være 22 og jeg vil være 21..
- vi har til den tid været sammen 2 ½ år..
vi bor til leje i en 70 kvm. Lejlighed hvor vi har stor altan på 12kvm. Vinkel stue/spise stue og soveværelse. Min kæreste er udlært og fastansat som sælger i byggeforretning. Jeg er studerende og har 2 år tilbage. I mit studie er det muligt at tage orlov, og så starte hvor jeg forlod.
Vi har ikke fortalt familie eller bekendte det endnu. Men vi ved at der vil være fuld opbakning, selvom de nok ville være chokket.
lyder det som om vi helt ude st sejle, eller lyder det fornuftigt nok at sætte et lille vidunder til verden i vores situation.. Graviditeten var ikke planlagt og kæresten ville helst vente nogle år. Men på en måde er vi begge ikke helt i chok og afvisende.. Jeg er helt med og ville glæde mig vildt..
tak for svar i forvejen
Anmeld