Hvornår er det nu at man må dyrke sex efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
12 svar
4 synes godt om
13. januar 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg er pludselig blevet i tvivl om man gerne må dyrke sex inden for de første 8 uger efter at man har født og så med kondom selvfølgelig.  Eller skal man vente til de 8 uger er gået og man har været ved lægetjek? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2015

Mor1986

Omsorgsgiver skriver:

Jeg er pludselig blevet i tvivl om man gerne må dyrke sex inden for de første 8 uger efter at man har født og så med kondom selvfølgelig.  Eller skal man vente til de 8 uger er gået og man har været ved lægetjek? 

Mener at hvis man er klar til det må man godt gøre det før de 8 uger men med kondom

Anmeld

14. januar 2015

LLT.

Du må gerne før de otte uger, bare du husker at beskytte dig her er det sket ca 4 uger efter hver gang

Anmeld

14. januar 2015

lineog4

Bare du bruger kondom, så må du egentlig timen efter (altså hvis du havde lyst )

Anmeld

14. januar 2015

Putomanen

Jeg mener at blødningen skal være stoppet, og så skal i bruge kondom 

Anmeld

14. januar 2015

stm2812

lineog4 skriver:

Bare du bruger kondom, så må du egentlig timen efter (altså hvis du havde lyst )

Hvorfor SKAL man bruge kondom?  

Anmeld

14. januar 2015

Mia&Allan

stm2812 skriver:

Pga bakterier 

Anmeld

14. januar 2015

stm2812

Mia&Allan skriver:

Pga bakterier 

Nårrh ja selvfølgelig

tak for svar

Anmeld

14. januar 2015

lineog4

stm2812 skriver:

Så længe du bløder skal du bruge kondom pga der er åben til livmoderen og at denne har er sår der åbent og manden kan føre bakterier op og du derved kan få betændelse i det sår i livmoderen.

Anmeld

14. januar 2015

stm2812

lineog4 skriver:

Så længe du bløder skal du bruge kondom pga der er åben til livmoderen og at denne har er sår der åbent og manden kan føre bakterier op og du derved kan få betændelse i det sår i livmoderen.

Men hvis man ikke bløder længere så behøver man ikke, men det anbefales? 

Men tak for det uddybende svar. Det giver egentlig også sig selv, men jeg var ikke helt sikker på om det 'bare' var derfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.