Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lakse roulade
Oksefilet
Frikadeller
Kyllingspyd
Fløde kartofler
broccoli salat
Cæsar salat
Pasta salat m. Pesto og cherrytomater
Brød m. Smør
Det er altid et hit når jeg har lavet mad til selskaber
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det hitter også altid med bær-salater
eller vandmelons salat
Lukas&Liam<3 skriver: Lakse roulade Oksefilet Frikadeller Kyllingspyd Fløde kartofler broccoli salat Cæsar salat Pasta salat m. Pesto og cherrytomater Brød m. Smør Det er altid et hit når jeg har lavet mad til selskaber
Mange tak for svar Tror vi er kommet nogenlunde frem til hovedretten / buffet nu mangler vi forret
Lukas&Liam<3 skriver: Det hitter også altid med bær-salater eller vandmelons salat
Ja bær salat er tosset godt Eller som du siger melon. Har ofte lavet en salat med jordbær, honningmelon, blåbær & grønne asparges Men konfirmanden ønsker tá selv salat
Anonym skriver: Tak for det . Syntes vi er kommet frem til et ok resultat
Tak for det . Syntes vi er kommet frem til et ok resultat
Synes det er lækkert og bare konfirmanten er glad er alt jo godt
Årgangs Mor skriver: Synes det er lækkert og bare konfirmanten er glad er alt jo godt
Lige præcis Ellers dur det ski ikke .
Anonym skriver: Åhh det kunne man da gøre - god ide . Kyllingesalat ville gå rent ind ved konfirmanten lavede i selv ? Mon du kan anbefale en opskrift ?
Åhh det kunne man da gøre - god ide . Kyllingesalat ville gå rent ind ved konfirmanten lavede i selv ? Mon du kan anbefale en opskrift ?
Ja vi lavede det hele selv :-) jeg prøver lige at finde opskriften frem
mortilfreja skriver: Ja vi lavede det hele selv :-) jeg prøver lige at finde opskriften frem
Mange tak
Anonym skriver: Mange tak
http://www.maduniverset.dk/app/opskrift.php?uid=9053
Den her er tosse god og så fx på ristet brød ..
Et forslag til forret kunne være tarteletter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128