30+4 og en lille opdate

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.721 visninger
13 svar
24 synes godt om
13. januar 2015

cwl

Der er sket lidt siden. Vuggen er klar og puslepladsen er klar.

Har fået graviditetssukkersyge, men det havde jeg næsten på fornemmelsen at jeg ville få, da jeg også havde det de to andre gange. Så det tager jeg stille og roligt.

Jeg er gået fra på barsel og det er bare dejligt. Lige nu samler jeg bare energi og sover meget. Men håber på at det ændre sig så jeg kan få noget ud af min hverdag.

Jeg har pt kun taget 1 kg på fra min starts vægt og det er jo bare dejligt.

Så fik vi brugt min fødselsdagsgave som var en 3D scanning og lille pigen puttede sig godt op af moderkagen med armene foran ansigtet. Men dejligt at se hende igen.

Så til lidt billede spam.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2015

God-mor

cwl skriver:

Har fået graviditetssukkersyge, men det havde jeg næsten på fornemmelsen at jeg ville få, da jeg også havde det de to andre gange. Så det tager jeg stille og roligt.

Jeg er gået fra på barsel og det er bare dejligt. Lige nu samler jeg bare energi og sover meget. Men håber på at det ændre sig så jeg kan få noget ud af min hverdag.

Så fik vi brugt min fødselsdagsgave som var en 3D scanning og lille pigen puttede sig godt op af moderkagen med armene foran ansigtet. Men dejligt at se hende igen.

Så fint. Tillykke 

Anmeld

13. januar 2015

cwl

God-mor skriver:

Så fint. Tillykke 

Tusind tak

Anmeld

13. januar 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvor er du bare fin  og sikke hun putter derinde sødt!! 

Træls med sukkersygen, men du kender jo heldigvis "reglerne" i forvejen  

I øvrigt, det er godt nok gået stærkt!!!!!! 

Anmeld

13. januar 2015

cwl

Mor11 skriver:

Hvor er du bare fin  og sikke hun putter derinde sødt!! 

Træls med sukkersygen, men du kender jo heldigvis "reglerne" i forvejen  

I øvrigt, det er godt nok gået stærkt!!!!!! 

Det må man sige. Det er vildt der kun er 66 dage tilbage.

Hvordan går det hos jer? Trives I med lillesøster?

Anmeld

15. januar 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
cwl skriver:

Det må man sige. Det er vildt der kun er 66 dage tilbage.

Hvordan går det hos jer? Trives I med lillesøster?

66 dage! Der jo vanvittigt tæt på

Og ja det gør vi! lillesøster er rigtig nem, så det går forrygende med hende  tror hun har grædt i en time sammenlagt på hendes 4uger, så det er skønt! Tror jeg ville blive sindsyg med en skrigeballon oveni storebror der virkelig kan larme meget, og snakker kooooonstant   hehe 

lige nu er det helt klart den store der er en hård opgave at have, med hans grænsesøgning, trodsalder, selektiv hørelse - ja, han er sgu nok bare 3 år det er til at blive skør af nogen dage. 

Anmeld

15. januar 2015

Chevro

cwl skriver:

Hvor fint!  Dejligt med barsel og at du får nusset lidt om tingene til bebs <3

hvor øv med sukkersygen! Men det er jo da tidsbegrænset  

Trætheden er jeg også ramt af!  Er 30+2 idag. Dog må jeg Intet lave før hun kommer ud! Var på FG mange timer igår, hvor de tilbød mig indlæggelse 

så heldigt at du kun døjer med trætheden  lidt snyd..  Hehe..

Anmeld

18. januar 2015

Mutti2

cwl skriver:

Åhhh hvor er hun skøn  

og sikke en fantastisk fødselsdagsgave ville gerne jeg havde råd til det samme  

jeg har samme vugge til at stå klar til Lillebror's ankomst. Købte den af noget familie. Men selve stoffet er med små regnbuesløjfer. Vil SÅ gerne have det i helt hvidt. Kan bare ikke finde det. Hvor købte du dit henne? Eller fulgte det med da i købte vuggen? 

Anmeld

18. januar 2015

cwl

Mor11 skriver:

66 dage! Der jo vanvittigt tæt på

Og ja det gør vi! lillesøster er rigtig nem, så det går forrygende med hende  tror hun har grædt i en time sammenlagt på hendes 4uger, så det er skønt! Tror jeg ville blive sindsyg med en skrigeballon oveni storebror der virkelig kan larme meget, og snakker kooooonstant   hehe 

lige nu er det helt klart den store der er en hård opgave at have, med hans grænsesøgning, trodsalder, selektiv hørelse - ja, han er sgu nok bare 3 år det er til at blive skør af nogen dage. 

Dejligt at hun er så nem. 

Åh ja jeg kan godt huske lidt om hvordan storesøster også skulle prøve grænser af.

Anmeld

18. januar 2015

cwl

Putte-mor skriver:

Åhhh hvor er hun skøn  

og sikke en fantastisk fødselsdagsgave ville gerne jeg havde råd til det samme  

jeg har samme vugge til at stå klar til Lillebror's ankomst. Købte den af noget familie. Men selve stoffet er med små regnbuesløjfer. Vil SÅ gerne have det i helt hvidt. Kan bare ikke finde det. Hvor købte du dit henne? Eller fulgte det med da i købte vuggen? 

Vuggen fandt min pap svigerfar til storskrald da jeg ventede nr 2, den fejlede ingenting. Så det hele fulgte med. Dejligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.