Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er typen der laver en madplan og (aldrig) følger den Jeg har lavet mange bare de sidste måneder og INGEN er overhovedet blevet påbegyndt... Altså
I fredags ligger jeg syg og får en god idé: madplan igen! Jep, men denne gang var jeg virkelig sikker på at den skulle følges. Jeg har fulgt den i dag
Det næste er at jeg også altid har rigtig gode ideér omkring hvad jeg skal lave af retter, så der er rigeligt til dagen efter, det plejer jeg bestemt heller ikke at kunne overholde. Denne gang valgte jeg noget andet. Istedet for at spise samme ret to dage i træk, valgte jeg at bruge resterne (kødsovs) til en lasagne og GUD hvor var det nemt og billigere end jeg overhovedet er vant til -Dette var en del af madplanen - lave rigeligt med kødsovs så der var til lasagne dagen efter. Da vi havde spist gik jeg ud og lavede en hurtig hjemmelavet bechamelsauce (og den plejer jeg så også at købe) og så fik jeg ellers sat lasagnen i ovnen og vupti så er aftensmaden klar til i morgen aften Jeg har sparet en hel del tid og samtidig sparet penge! Denne stil håber jeg fortsætter
Hvis der er nogen der har ideér til mad jeg kan gøre nogenlunde det samme med, så skriv det endelig Også gerne andre gode ideér. Tager imod alle gode råd med kyshånd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du ku lave en hel kylling i ovnen, og dagen efter bruge resterne af kødet , pille det og lave kylling i karry, rigtig nemt
Pinkrose skriver: Du ku lave en hel kylling i ovnen, og dagen efter bruge resterne af kødet , pille det og lave kylling i karry, rigtig nemt
Den kommer lige med på listen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128