Køb af brudekjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.460 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. januar 2015

Anonym trådstarter

På lørdag skal jeg ud og prøve kjoler  

Jeg sidder så og kigger for inspiration, altid godt at vide hvad man tror man går efter 

Faldt så over denne på trendsales, hmm... Ville i turde købe en brudekjole der?

Altså det er jo ikke billigt billigt som kina sider (hvilket jeg ikke tør), men de er jo stadig billige?

Det er ikke fordi jeg tænker at jeg så bare køber der, men man tænker da lige tanken om der måske var lidt penge at spare  

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&userid=939880&forum=168&road=&search=&sort=&status=&id=39146223

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2015

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Jeg sidder så og kigger for inspiration, altid godt at vide hvad man tror man går efter 

Altså det er jo ikke billigt billigt som kina sider (hvilket jeg ikke tør), men de er jo stadig billige?

Det er ikke fordi jeg tænker at jeg så bare køber der, men man tænker da lige tanken om der måske var lidt penge at spare  

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&userid=939880&forum=168&road=&search=&sort=&status=&id=39146223

Jeg villenikke turde købe en brudekjole over nettet... Måske mest fordi jeg absolut ikke er kjolepige så egentligt ikke ved hvad der klæder mig bedst... 

Men ville ikke turde uden at kunne prøve den... Men flotte er de  Og tillykke med brylluppet 

Anmeld

12. januar 2015

fru_winther

Der er så mange penge at spare andre steder, så det ville jeg bestemt ikke gøre.

Jeg tog til Lilly outlet i vejle.

Gav 1500,- fik en syerske til at sy blondeærmer på som jeg ønskede det. Og pludselig stod jeg med min drømme kjole til 3000 kr som lignede den jeg havde prøvet til 12.000,-

Nu mindre man er jo større udvalg har de. Så hvis man er en 36, 38 eller 40 finder man garanteret sin drømme kjole uden problemer ��

Held og lykke.

Anmeld

13. januar 2015

Pigent

Anonym skriver:

Jeg ville ikke købe en brudekjole på nettet, ville finde en på tilbud

Anmeld

13. januar 2015

Kruse90

Hvad str. Skal du bruge? Jeg har en rigtig smuk kjole der er fra 2014. Jeg havde den på til vores bryllup i september 2014. Du er velkommen til at sende en privatbesked

Anmeld

13. januar 2015

Kruse90

Duner velkommen til at prøve den og give et bud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.