Dåbskage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. januar 2015

SS82

Hej skønne damer

jeg står og skal bruge en dåbskage til min nevø som jeg skal være gudmor til. Han skal døbes til april/maj. Er der nogle der kender et sted eller en der er fantastisk til at lave sådan en uden at det koster en million gerne bordsjælland el. Max kbh området

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2015

Anna2706

Smilet skriver:

Hej skønne damer

jeg står og skal bruge en dåbskage til min nevø som jeg skal være gudmor til. Han skal døbes til april/maj. Er der nogle der kender et sted eller en der er fantastisk til at lave sådan en uden at det koster en million gerne bordsjælland el. Max kbh området

Nu ved jeg ikke om hun stadig laver kager, men "numsesparker" her inde fra laver rigtig flotte og gode kager. Hun lavede en til min søns dåb januar sidste år, og hun bor i Nordsjælland Det er til billige penge hvis du spørger mig, så du kunne prøve at kontakte hende her inde hvis det er. 

Anmeld

12. januar 2015

SS82

Anna2706 skriver:

Nu ved jeg ikke om hun stadig laver kager, men "numsesparker" her inde fra laver rigtig flotte og gode kager. Hun lavede en til min søns dåb januar sidste år, og hun bor i Nordsjælland Det er til billige penge hvis du spørger mig, så du kunne prøve at kontakte hende her inde hvis det er. 

Det vil jeg prøve - tusind tak

Anmeld

16. februar 2015

BellaNova

Smilet skriver:

Hej skønne damer

Hej

jeg bor i Slagelse og kan lave en kage til dig. Jeg laver kager i alle prisklasser.  Du kan se mine kager på 

kageeventyr.dk

Hav en rigtig god dag. 

Mvh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.