Hejsa..
Jeg vil gerne melde mig på banen her..
Januar måned var starten på et nyt liv for mig..
startede arbejde/uddannelse i en børnehave efter ikke at have lavet noget sådan rigtigt i 7-8 år..
Jeg har længe været irriteret over jeg har taget en del på i vægt (70 kg, brudte kun veje de 55-60 så vidt jeg ved..?)
jeg er MEGET sukker og især cola afhængi - har gerne drukket 2-4 liter cola dagligt alene.. Sikkert os grunden til min vægt stigning..
Jeg har aldrig været go til at spise sundt..
Jeg er ikke særlig standhaftig så derfor går jeg ikke direkte på kur da jeg er så bange for nederlag..m
inforbindelse med Start på arbejdet har jeg gjordt/ændret: 1. Spiser havregryn om med cornflakes om morgen, 2. Spiser rugbrød med kerner til frokost, 3. Spiser gulerødder til eftermiddag, 4 forsøger at spise mad der ikke vildt består af fløde og andet voldsomt samt få lidt mere grønt til..
Jeg har så lavet den regl for mig selv at weekender må jeg gerne drikke cola og spise mindre mængder slik, for ikke at gøre det alt for surt for mig (uden denne regl ville jeg nok falde i med det samme)
jeg rør ikke cola fra søndag aften til fredag aften..
Jeg bevæger mig så langt mere idet jeg er i børnehaven hele dagen 8-15 og ikke ligger på min sofa..
Jeg har så Idag fået konstateret en smugle forhøjet kolesteroltal, (prøver taget i sidste uge da jeg lig var startet ændringerne).. Men håber på den allerede ændret kost kan hjælpe på det da det ikke er meget..
Anmeld